مراغه‌چیان: اگر دلال‌ها رخنه نکنند، آینده خوبی در انتظار پایه‌ها است/ استقلال دیگر استرس قهرمانی ندارد

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی استقلال در فصل اخیر اظهار داشت: امسال مدیریت در استقلال عملکرد خیلی خوبی داشته است. آجورلو از زمان ورودش به تیم کمک کرده‌ و چیزی کم نگذاشته‌ و تمام خواسته‌های مربی را مهیا کرده است. با وجود اینکه استقلال بازیکنانی زیادی را هم از دست داد کسب عنوان قهرمانی بهترین اتفاق و عملکرد برای این تیم بود. بازیکنان و مربیان وقتی دغدغه‌ای نداشته باشند با آرامش و انگیزه بالا به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: در زمان مدیریت قبلی، بزرگسالان و تیم‌های پایه شرایط نامساعدی داشتند و درگیر مشکلاتی همچون عدم وجود زمین تمرین مناسب ، امکانات کافی و.. بودند اما سردار آجورلو توانست این مسائل را به خوبی مدیریت کند. اگر برای سال آینده همین روند حفظ شود و همچنین 2 یا 3 بازیکن کلیدی به استقلال اضافه شود بدون شک کسب مجدد عنوان قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با دستیابی به رکورد قهرمانی بدون شکست استقلال عنوان کرد: استقلالی‌ها دیگر استرس قهرمانی ندارند و به همین دلیل برای دستیابی به رکورد انگیزه فراوان دارند. آن‌ها با خیال راحت به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌روند و بدون شکست لیگ را به پایان می‌رسانند تا قهرمان بدون شکست لیگ امسال باشند. 

مراغه‌چیان در رابطه با تقویت آبی‌پوشان در فصل آینده گفت: استقلال برای فصل آینده یک هافبک بازیساز و یک تمام‌کننده نیاز دارد. صحبت‌هایی در خصوص اضافه شدن نادری به استقلال شنیده‌ام که امیدوارم این اتفاق محقق شود زیرا او بازیکن بسیار خوبی است.

مدیر سابق آکادمی استقلال در خصوص وضعیت تیم‌های پایه استقلال گفت: آجورلو مدیرعامل باشگاه، آرش برهانی را به عنوان مدیریت آکادمی استقلال انتخاب کرده‌اند. برهانی یک مدیر کاربلد و سالم است و امیدوارم در این مجموعه موفق باشد.

وی ادامه داد: فوتبال ما در سال‌های اخیر بسیار افت کرده است و امسال شاهد لیگ ضعیفی بودیم و فوتبال زیبایی ندیدیم. تعداد بازیکنان خارجی تیم‌ها بیشتر شده که این نشان دهنده این شده که فوتبال ما نزول کرده است و این به تیم‌های پایه ما بر می‌گردد. اگر پایه‌ها درست کار کنند و در آن زد و بندی اتفاق نیفتد و دلال‌ها در آن رخنه نکنند در آینده شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود. با آمدن بازیکن از پایه‌ها به بزرگسالان منافع برخی به خطر می‌افتد نفع این افراد در این است که از بیرون از مجموعه بازیکن بیاورند!

انتهای پیام/

کدخبر: 785015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟