حسینی: گل بچه‌گانه خوردیم/ بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند!

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی  آلومینیوم اراک - پیکان تهران که به تساوی یک - یک انجامید، اظهار داشت: همانطور که دیدید، بازی جاندار و خوبی بود. هر دو تیم، با توجه به شرایط جدول می‌جنگیدند تا یک پله بالاتر بیایند.

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما خیلی خوب بازی را شروع کردند و سعی داشتیم جناحین تیم آلومینیوم را کنترل کنیم. متأسفانه در شرایطی که نیمه دوم، بازی پایاپای بود، روی اشتباه دروازه‌بان‌مان یک گل بچه‌گانه خوردیم و این برای چندمین بار است که در این فصل، اینطور گل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان، خاطرنشان کرد: با تعویض‌هایی که داشتیم، خدا را شکر در ادامه بازی توانستیم نتیجه را برگردانیم. اگر کمی بازیکنان ما حواس جمع بودند و با توجه به اینکه آنها پرتعداد حمله می‌کردند، می‌توانستیم روی ضدحمله به گل برسیم و پیروز شویم. با این حال، همین که در زمین حریف توانستیم بازی را برگردانیم، کار بزرگی بود که بازیکنانم انجام دادند و از آنها خسته نباشید می‌گویم.

حسینی در خصوص اینکه چه نظری در خصوص اتفاقات داوری دارد و تیم آلومینیوم نسبت به عملکرد داوری معترض بود، گفت: وقتی می‌بازم هم در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم، الان که مساوی شدیم. اگر آنها اعتراضی داشتند، از خودشان سؤال کنید.

انتهای پیام/

 

 

کدخبر: 784794 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟