ثابت ایمانی: نمی‌دانم چرا به تیم امید دعوت نشدم/ 2 فصل دیگر با پیکان قرارداد دارم

غلامرضا ثابت ایمانی در گفت‌وگو با رکنا، درباره عدم دعوت به اردوی تیم امید ایران گفت: صحبت‌هایی درباره حضورم در تیم امید شده بود و قرار شد از متولدین 80 به بعد در اردو حضور داشته باشند و تعدادی از متولدین 79 هم در لیست تیم امید ایران قرار بگیرند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که از ما استفاده نشد.

هافبک پیکان در خصوص اینکه آیا سنش به بازی‌های المپیک می‌خورد ادامه داد: شرایط سنی‌ام برای این اردو مناسب بود اما برای المپیک متولدین زیر 80 نمی‌توانند در تیم امید ایران حضور داشته باشند. در هر صورت برای آقای مهدوی‌کیا و تیم خوبش آرزوی موفقیت دارم.

او درباره قراردادش با تیم پیکان و اینکه با توجه به عملکردی که داشته پیشنهاداتی دارد یا خیر گفت: 2 فصل دیگر با تیم پیکان قرار داد دارم و در حال حاضر با جایی صحبت نکردم و تمرکزم روی 2 بازی پایانی لیگ است.

14001104000250_Test_PhotoN

وی در ادامه تصریح کرد: با بنده صحبتی نشده و اگر مذاکره‌ای باشد با دوستم که کارهایم را انجام می‌دهد حرفهایی زده شده است. من فقط روی فوتبالم تمرکز دارم و قرار نیست فکرم را مشغول مسائل دیگر کنم و حتی مدیر برنامه هم ندارم.

ثابت ایمانی درخصوص اینکه به لژیونر شدن فکر می‌کند یا خیر اضافه کرد: بله صد در صد این موضوع در برنامه‌های آینده‌ام وجود دارد. این پروسه مستلزم یک برنامه خوب است که انشالله این موضوع را به خوبی پیش می‌بریم.

هافبک پیکان در پایان درباره بازی‌های این تیم در 2 هفته پایانی لیگ برتر گفت: متاسفانه در هفته‌های اخیر با بد شانسی‌هایی مواجه شدیم. در 2 هفته آخر با تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بازی داریم و با تمام قوا به مصاف حریفان می‌رویم تا امتیازات کامل را کسب کنیم.

او در پایان در پاسخ به سوالی که گفته می‌شود تیم‌های میانه جدول لیگ برتر از انگیزه های لازم برخوردار نیستند گفت: این 2 بازی را با آمادگی کامل برای کسب هر 3 امتیاز وارد زمین می‌شویم تا رتبه پیکان در پایان فصل بهبود ببخشیم. ما کادرفنی کاربلدی داریم و قرار نیست بی‌انگیزه بازی کنیم و در تیم ما این موضوع جایی ندارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 783270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟