مرادی: اگر مسئولان مدال می‌خواهند، باید حمایت کنند/ تلاش می‌کنم در جام امام رضا(ع) نتیجه خوبی بگیرم

امیر مرادی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خود اظهار کرد: خداراشکر شرایط بدنی‌ام خوب است و حدود 6 ماه می‌شود در شهر خودم و زیر نظر برادرم پیگیر تمریناتم هستم تا از شرایط آمادگی دور نباشم. مسابقه بین‌المللی جام امام رضا(ع) اولین رقابت ما دوومیدانی‌کاران در فصل جاری است و تصمیم خوبی از طرف فدراسیون گرفته شد تا مسابقات در استادیوم شیک امام رضا(ع) برگزار شود. این استادیوم از لحاظ پیست و امکانات جزو بهترین پیست‌های آسیا محسوب می‌شود.

وی افزود: ممکن است چون بدن‌های دوومیدانی‌کاران در فرم صددرصدی نیست، رکوردهای خوبی را به ثبت نرسانند. البته از مسئولان فدراسیون برای برگزاری این مسابقات کمال تشکر و قدردانی را دارم زیرا کمک می‌کند در فرم مسابقه‌ قرار بگیریم. جوانان که کم تجربه‌تر هستند با مسابقه دادن کنار بزرگان انگیزه می‌گیرند و به نظرم هر چه بیشتر در مسابقات باشیم از لحاظ ذهنی بهتر می‌توانیم برای رقابت‌ها آماده شویم.

دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی در پاسخ به این سوال که تعویق این بازی‌ها را چگونه می‌بیند، گفت: اتفاقی بود که افتاده است. این اتفاق هم معایب و هم مزایا خودش را دارد، اما در این یک سالی که تا مسابقات فرصت داریم اگر مسئولان بلند پایه کشور دنبال مدال هستند باید بیشتر از قبل به دوومیدانی‌کاران رسیدگی کنند و امکانات خوبی هم در اختیار ما بگذارند.

انتهای پیام/

کدخبر: 784726 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟