قنبرزاده: هدفم موفقیت در کشورهای اسلامی است/ فدراسیون دوومیدانی هیچ حمایتی از من نکرده است

کیوان قنبرزاده در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خودش اظهار کرد: در فصل زمستان از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدم و همین امر موجب شد تا مقداری از آمادگی دور شوم. البته اکنون با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت شرایط آمادگی‌ام خوب است به نحوی که در این مدت تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ام.

وی افزود: پس از بازگشت به آلمان تصمیم دارم در چند مسابقه سطح بالا حضور پیدا کنم تا هم میزان آمادگی خودم را افزایش دهم و هم دوباره به سطح خوبی از رکوردهایی که در گذشته داشته‌ام، برسم.

عضو تیم ملی دوومیدانی تصریح کرد: بازیهای آسیایی به تعویق افتاد و این خبر بدی برای ما است زیرا هر چقدر مسابقات با تأخیر صورت می‌گیرد عملکردهایی که داشتم زیر سوال می‌رود و این یک نکته منفی برای ما و فدراسیون است. اکنون با اتفاق پیش آمده تمام برنامه فعلی من به موفقیت در کشورهای اسلامی معطوف شده است تا بتوانم در آنجا هم رکورد خوبی بر جای بگذارم و هم یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.

قنبرزاده راجع به اینکه حمایت ها از طرف فدراسیون برای او چگونه است، گفت: هیچ حمایتی از من نشده و در یک سال اخیر هیچ برنامه خاصی برای من در نظر نگرفته‌اند. البته در چند مسابقه اخیر به دلیل مصدومیت در فرم خوبی نبودم و به نظرم انتقادها طبیعی است اما با برنامه‌ریزی دوباره می‌توانم شرایط رکوردی خودم را به حد خوب برسانم. حمایتی از هیچ شخص و ارگانی نیست و هر کاری انجام می‌دهم به تنهایی و از طرف خودم است.

انتهای پیام/

کدخبر: 782674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟