حدادی: لغو بازی‌های هانگژو اشتباه بود/ پنجمین طلای بازی های آسیایی را می‌خواهم

احسان حدادی در گفت‌وگو با رکنا، در واکنش به لغو بازیهای آسیایی هانگژو اظهار داشت: معتقدم این کار خیلی اشتباه بود و تصمیم عجولانه‌ای از سوی مسئولان گرفته شد. اکنون با این شرایط باید ورزشکاران یک سال دیگر صبر کنند و مشخص نیست که تا سال آینده چه اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد. به طور مثال المپیک توکیو با وجودی که بیماری کرونا گسترده‌تر از الان بود برگزار شد اما از چین که در تمامی جوانب دارای بهترین شرایط رفت کمترین انتظار این بود تا بتوانند میزبانی خوبی از 25 هزار ورزشکار داشته باشند.

وی افزود: یکسری تصمیماتی گرفته می‌شود که اصلأ به صلاح ورزشکاران نیست، چون آنها برنامه‌ریزی کرده و مدت‌ها در اردو بوده‌اند اما با این شرایط باید یک سال دیگر منتظر بمانند. اکنون هم برای من تفاوتی ندارد که بازی‌ها سال آینده یا 4 سال دیگر برگزار شود زیرا هدفگذاری من کسب پنجمین مدال طلای متوالی است و می‌خواهم یک خاطره‌ای ماندگار از خودم بر جای بگذارم. زیرا قول داده‌ام به مردم کشورم و می‌خواهم به آن جامه عمل بپوشانم.

نفر سوم پرتاب دیسک جهان تصریح کرد: این هفته در مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد شرکت می‌کنم و پس از آن باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد آیا به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شوم یا خیر. قرار بر این شده تا در هفته جاری جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون دوومیدانی داشته باشم تا برای مسابقات پیش‌رو به یک جمع‌بندی خوبی برسیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 778179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟