مهردلان: هدفم ثبت رکورد تاریخی در بازی‌های آسیایی هانگژو است/ فدراسیون حایت خوبی از ما دارد

شاهین مهردلان در گفت‌وگو با رکنا، درباره شرایط انجام تمریناتش، اظهار داشت: خداراشکر تمریناتم خوب است و به همراه مربی‌ام در اردوی مشهد حضور داریم. تقریباً همه امکانات و تجهیزات در اختیار ما قرار گرفته است و فدراسیون هم حمایت خودش را انجام می‌دهد. ان‌شاءالله تمرینات طوری پیش برود تا پیش از شروع بازی‌های آسیایی در بهترین شرایط آمادگی از لحاظ رکوردی باشم. واقعاً این تلاش جای تقدیر از تک تک آنها دارد، امیدوارم همین روند تا حضور ما در رقابت‌های مهم پیش‌رو ادامه داشته باشد تا بتوانیم با کسب بهترین نتایج برای دوومیدانی و ورزش ایران افتخارآفرین باشیم.

وی در مورد مسابقات پیش‌روی تیم ملی دوومیدانی، افزود: قرار است در بازی‌های آسیایی، کشور‌های اسلامی و همچنین قهرمانی جهان در آمریکا شرکت کنیم. تمرکزم روی این موضوع است تا بتوانم در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را داشته باشم. بالأخره برای خودم اهدافی تعیین کرده‌ام که تلاش دارم به آنها برسم. معتقدم، بازیکن ملی‌پوش زمانی به بهترین نتیجه دست پیدا می‌کند که در بهترین حالت و فرم بدنی و روحی خودش باشد. البته بهترین حالت و فرم بدنی ملی‌پوشان هم به برنامه‌ریزی و حمایت خوب مطمئناً برمی‌گردد.

ملی‌پوش دوومیدانی در خصوص شناخت از حریفانش در بازی‌هایی آسیایی، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو باید با رقبای از کشور‌های هندوستان، چین و بحرین رقابت کنم، با وجود این پرتابگران هدفم ثبت یک رکورد تاریخی در بازی‌های هانگژو است. امیدوارم بتوانم یک نتیجه خوب بگیرم. به هر حال جدای از ثبت رکوردی که در سرم است، مدال طلای بازی‌های آسیایی برای رتبه‌بندی کشورها خیلی اهمیت دارد. 

مهردلان با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدفش حضور در المپیک پاریس است، عنوان کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای خودم تعیین کرده‌ام، هدف بلند مدت من، المپیک پاریس و هدف کوتاه مدتم مسابقات جهانی آمریکا، مسابقات کشور‌های اسلامی و بازی‌های آسیایی است و هر کدام از این رقابت‌ها اهمیت خاص خود را دارند. امیدوارم مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش حمایت خودشان را از ورزشکارانی که شانس مدال دارند بیشتر کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 775159 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟