داداش‌زاده: ششمین قهرمانی پرسپولیس باعث بروز اتفاقات ناخوشایندی می‌شد

بهزاد داداش زاده در گفت‌وگو با رکنا در خصوص مشخص شدن قهرمان لیگ برتر گفت: به هر حال فوتبال هست و همیشه نمی‌شود یک تیم قهرمان شود. قبل از هر چیزی به استقلال تبریک می‌گویم ولی نکته ای را برای طرفداران دو تیم و پیشکسوتان دارم، آیا جواد نکونام مقابل استقلال کم‌کاری کرد؟ آیا درست است به جواد هم مثل مهدی تارتار تهمت زد؟ به نظر من فولاد خیلی بازی خوبی کرد اما نظرم استقلال از موقعیت ها خوب استفاده کرد و سه امتیاز بازی را گرفت.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس شادابی همیشگی را نداشت. تیم پرسپولیس از لحاظ مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان آرامش نداشت و مشخص بود مشکلاتی در درون تیم، کادر فنی و مدیریت قدیم و جدید وجود دارد که پرسپولیس پر اشتباه بازی می‌کند. با همه این اتفاقات پرسپولیس باید بازی‌های باقی مانده را طوری بازی کند که بتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: پنج بار قهرمانی برای پرسپولیس قابل ستایش است اما این تیم برای ششمین بار اگر قهرمان می شد حتما اتفاقاتی بد در فوتبال رخ می‌داد! خدا را شکر که این اتفاق رخ نداد چون ممکن بود ضربه خطرناکی به پرسپولیس وارد شود.

او درباره اوضاع مدیریتی باشگاه پرسپولیس گفت: اول باید از مدیریت صحبت کنیم. آیا مدیریت ثبات دارد و کسی تضمین می کند ۵ سال همین مدیریت باقی بماند و تغییری در آن پیش نیاید؟ تغییر در مدیریت اسیب زیادی به کادر فنی و بازیکنان زد و از لحاظ مالی بچه‌ها اذیت شدند. کادر فنی هم اگر قرار است بماند، باید خواسته هایش عملی شود و با شرایط موجود نه می‌شود به بازیکنان خرده گرفت و نه به کادر فنی. 

وی در باره فصل آینده خاطرنشان کرد: باید از الان به فکر فصل بعد بود و با بازیکنان باکیفیت تیم تمدید کرد. همچنین بهتر است ضعفهای تیم با جذب بازیکنان سطح بالا برطرف شود.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 781555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟