مصطفوی: ماجدی درباره داستان جعل در پرونده باگناما توضیح دهد

به گزارش رکنا ورزشی، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و شهر خودرو در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: اگرچه شهر خودرو در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد اما در هفته‌های اخیر نمایش‌های خوبی را به اجرا گذاشته و در خلق موقعیت موفق عمل کرده است.

وی افزود: در روزهای اخیر به طور کامل حریف خود یعنی شهر خودرو را آنالیز کرده‌ایم و با شناخت کامل پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازی به بازی جلو می‌رویم، برای هر مسابقه برنامه خاص خود را داریم و بازیکنان استقلال بهترین فوتبالیست‌های ایران هستند و با تمام توان و انرژی در زمین مسابقه حاضر می‌شوند.

مصطفوی گفت: بازیکنان استقلال در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و اینقدر انگیزه این بازیکنان بالاست که ما از آنها روحیه می‌گیریم.

وی تاکید کرد: در طول فصل اشتباهات داوری به ضرر استقلال اتفاق افتاد اما در این پنج هفته پایانی لیگ برتر تمرکز خود را روی مسائل فنی گذاشته‌ایم و به چیز دیگری توجه نخواهیم کرد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: من دوست ندارم در آستانه بازی استقلال و شهر خودرو درباره مسائل فنی حرف بزنم اما از میرشاد ماجدی یک پرسش دارم، سرپرست فدراسیون فوتبال بهتر است درباره پرونده جعلی که از سوی پلیس فتا اعلام شد پاسخگو باشند و بگویند جاعلین پرونده کجا هستند.

تیم فوتبال استقلال فردا (دوشنبه) در هفته بیست‌و ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

 با اعلام مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال فرهاد مجیدی به دلیل کسالت در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر نشد.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۵۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

 

کدخبر: 778324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟