عربشاهی: ما پیشکسوتان فقط بلدیم پشت هم بد بگوییم/ درویش کار بزرگی انجام داد

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا، در واکنش به حضور محمد محمدی در باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: ما بچه‌های پیشکسوت، فقط بلد هستیم پشت سر هم بد بگوییم اما وقتی نزدیک هم هستیم، می‌خندیم و ادعای رفاقت می‌کنیم. فوتبالیست‌های زیادی مانند فتح‌آبادی، مرحوم انصاریان، بهزاد دادش‌زاده، هاشمی‌نسب و ... داشتیم که در هر دو تیم بازی کردند اما  دلیلی وجود ندارد از آنها ایراد بگیریم.

وی افزود: بی دلیل نبود در زمان ما به تیم پرسپولیس لقب زلزله داده بودند، چون هیچوقت هم نسل‌های ما دنبال این نبودند که بخواهند علیه همدیگه صحبت کنند. من به پیشکسوت‌های نسل خودم مانند محمدخانی، محرمی، مرتضی فنونی‌زاده، بهزاد دادش‌زاده و در رأس همه علی پروین اشاره می‌کنم که با جان دل برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: جا دارد از رضا درویش کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که پست معاونت باشگاه پرسپولیس را به محمد محمدی اهدا کرد. به نظرم این کار او، درسی بود که پیشکسوتان نسل ما ببینند و از این حرکت وی درس عبرت بگیرند. امیدوارم محمد محمدی در سمت جدید خود موفق باشد. خوشبختانه مدیریت باشگاه تا الان توانسته به شکل مطلوبی نیازهای مالی بازیکن‌ها را برطرف کند. ان‌شاالله پرسپولیس در پنج هفته باقیمانده بتواند با کسب تمام امتیازات و رسیدن به ششمین قهرمانی متوالی دل هواداران خود را خوشحال کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 778099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟