محمدی: جایی برای ماندن در تیم امید نبود/ برای نظر پیشکسوتان پرسپولیس احترام قائلم

به گزارش رکنا، حال  بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال از شنیدن برخی خبرهای امیدوار کننده پیرامون تیم فوتبال امید خوب بود که لحظاتی قبل شوکی تازه به این تیم وارد شد.

" محمد محمدی " بازیکن اسبق تیمهای استقلال و پرسپولیس و مدیرتیم فوتبال امید ایران از سمت خود خود استعفا کرد.

محمدی در گفتگویی اختصاصی با رکنا  ضمن تایید این خبر گفت: من حدود نیم ساعت با آقای ماجدی جلسه داشتم و در پایان به این نتیجه رسیدم که ماندن به صلاح نیست و استعفا کردم. بودن یکسری از مشکلات موجود باعث این تصمیم شد و با هماهنگی کادرفنی و آقای مهدوی کیا قرار بر این شد کنار تیم نباشم.

یکسری از اتفاقات در تیم امید برایم غیر قابل تحمل بود

دروازه‌بان اسبق تیم‌های سرخابی پایتخت درباره دلیل استعفای خود گفت: یکسری دلایل شخصی و همچنین وضعیت برخی از کارهای غیر قابل تحمل در تیم امید باعث اتخاذ این تصمیم شد و احساس کردم کنار تیم نباشم بهتر است. شرایط جوری هست که نمی‌خواهم آرامش تیم را به هم بزنم و خود فدراسیون هم الان از وضعیت خوبی برخوردار نیست و بنده از بدو ورود تا به امروز فقط تحمل کردم.  من آدمی نیستم که به هر دلیل و به هرقیمتی ادامه کار دهم.

برای برگرداندن مهدوی‌کیا دوهفته زمان گذاشتم

وی در خصوص ارتباط با کادرفنی تیم  امید گفت: همه مردم می دانند که برای برگشتن مهدی مهدوی‌کیا حدود 2 هفته زمان گذاشتیم وتمام تلاش بر این بود که به همراه کادری مجرب بعد از نیم قرن به المپیک راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: به خاطر این موضوع  سه ماه در ایران ماندم و جز مهدوی کیا و برادرش کسی از این موضوع اطلاع ندارد و حالا که مهدی مهدوی‌کیا برگشته فکر می‌کنم دینم را به این تیم ادا کرده‌ام.

به خاطر پرسپولیس از تیم امید نرفتم

وی ادامه داد: من به خاطر کار در باشگاه پرسپولیس از تیم امید نرفتم،از طرفی همین الان هم  بدون حکم در باشگاه پرسپولیس فعالیت دارم و منافاتی برای این قضیه وجود نداشت.ضمن اینکه  قصدم این بود با حفظ سمت به کار در امید هم ادامه دهم که نشد.

برای پیشکسوتان پرسپولیس ارز ش زیادی قائلم

اودر پاسخ به این سوال که برخورد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس به جهت حضور در این باشگاه و سابقه آبی‌پوش بودن خود گفت: من برای قدیمی‌های باشگاه پرسپولیس ارزش زیادی قائلم اما در تمام دوران زندگیم یاد گرفتم عملکرد آدمها را مورد ارزیایی قرار دهم و برای نوع تفکر پیشکسوتان پرسپولیس احترام زیادی قائلم.

انتهای پیام/

کدخبر: 776091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟