اتهامات جنجالی پیشکسوت پرسپولیس: فوتبال ایران را مافیا و 7 ایجنت اداره می‌کنند!/ دریافت 10 میلیاردی پرسپولیس قانونی نیست

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص دریافت وام ۱۰ میلیاردی پرسپولیس تصریح کرد: کار غیر قانونی بوده و پرسپولیسی‌ها هم نباید این پول را دریافت می‌کردند. این پول به عنوان مضاربه داده شده و سود آن را هم قرار است پس گرفته شود که این کار قانونی نیست. تعجب من از این است تیمی که برند آن میلیاردها می‌ارزد و توانایی درآمدزایی دارد چرا باید پول مضاربه‌ای بگیرد؟ این مسئله به یک سری از مدیران بر می‌گردد که کار بلد نیستند و قبل از بررسی مسائل مالی، با بازیکنانی ‌که در حد و اندازه تیم نیستند قراردادهای میلیاردی می‌بندند.

مافیا همه کاره فوتبال ایران است

وی در ادامه گفت: متاسفانه فوتبال ما دست مافیا افتاده است. ایجنت‌هایی هستند که در حال نابودی فوتبال هستند. یک شرکت که ۷،۸ نفر ایجنت آنجا کار می‌کنند همه کاره فوتبال ایران شده‌ است.

عربشاهی در پاسخ به این سوال که آیا برخی مربیان لیگ برتری هم با این مجموعه همکاری دارند، گفت: من در خصوص شخص خاصی حرف نمی‌زنم اما 90 درصد مربیان و مدیران ما دستشان با ایجنت‌ها در یک کاسه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقریبا اکثر مربیان را آقایی که یکی از مدیران کنونی فدراسیون فوتبال شده به لیگ تزریق کرده که بیشتر آنها هم استقلالی هستند! هیچ کدام هم حذف نمی‌شوند و فقط بین تیم‌های لیگ جا به جا می شوند! سوال اینجاست آیا مدیرعامل یک باشگاه نمی‌داند سرمربی که به تیمش می‌آید در تیم قبلی ناموفق بوده؟ من چون این حرف ها را می زنم تیم ندارم اما ترجیح می‌دهم حقایق را بگویم و بیرون بمانم تا اینکه با شرایط خاص تیم بگیرم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟