آخرین خبر از  مشکلات دوچرخه‌سواری ایران

به گزارش رکنا، در این دیدار صالحی‌امیری ضمن اشاره به فعالیت‌های خوب فدراسیون دوچرخه‌سواری در این مدت و حمایت‌های صورت گرفته از آن ابراز داشت: برای حل برخی مشکلات پیش آمده خواستار حمایت همه جانبه رئیس کنفدراسیون آسیا که نایب رئیس جهانی نیز هستند، هستیم.

وی تصریح کرد: انتظار داریم در چنین شرایطی مسئولین کنفدراسیون آسیا به کمک فدراسیونی بیایند که انصافا زحمات زیادی می‌کشند و به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم ضمن سفر به تهران از نزدیک شاهد زحمات شبانه روزی مسئولین و خانواده دوچرخه سواران کشورمان باشید.

سپس اسامه الشافر رئیس کنفدراسیون دو چرخه‌سواری آسیا ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار گفت: اتفاقا علاقه زیادی دارم به تهران سفر کنم و از نزدیک شاهد توسعه ورزش کشورتان و دوچرخه سواری باشم و ممنونم که از بنده دعوت کردید.

نایب رئیس فدراسیون جهانی تصریح کرد: بسیار خوشحالم که نگاه کمیته ملی المپیک از فدراسیون‌ها این‌گونه حمایت‌آمیز است و قطعا ما هم با همین نگاه از فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران در عرصه آسیایی و جهانی حمایت کرده و تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات و دغدغه‌های احتمالی به کار خواهیم بست و همانطور که گفتید در راستای تعامل و همکاری مسائل برطرف خواهد شد و من هم تمام تلاشم را در همین راستا به کار خواهم بست.

در خاتمه این دیدار رئیس اماراتی دوچرخه‌سواری آسیا گفت سفر به تهران را در دستور کار خود قرار خواهم داد و در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کدخبر: 777406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟