واکنش ارمغانی به حضورش روی نیمکت تیم ملی بسکتبال

به گزارش رکنا ورزشی، در روزهای اخیر پس از جلسه جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال با صالحی‌امیری بود که بحث تغییرات در کادرفنی تیم ملی جدی‌تر از قبل مطرح شد و در آن نام سعید ارمغانی مربی ایرانی الاصل مجارستان به همراه جولیو لاماس آرژانتینی و رایکو ترومن برای گزینه مصطفی هاشمی به گوش رسید.

در همین زمینه ارمغانی در گفت‌وگو با خبرنگار رکنا، در خصوص اینکه آیا صحبتی برای حضور او در تیم ملی بسکتبال شده است یا خیر، اظهار کرد: خود من هم صحبت‌هایی را در این مورد از اعضای خانواده بسکتبال شنیده‌ام هر چند هنوز صحبت جدی بین من و رییس فدراسیون بسکتبال صورت نگرفته که بخواهم بگویم قرارداد رسمی بین ما منعقد شده است. البته پیش از اینکه او کاندیدای حضور در ریاست این فدراسیون شود از زمانی که او 19 سال بیشتر نداشت او شاگردم بود.

وی افزود: حتی هنگامی که عهده‌دار داوری ریاست هیئت بسکتبال استان اصفهان بود از من درخواست کرد برای برگزاری کلاس‌های داوری به آنجا بروم اما به دلیل شرایط کووید 19 دیگر این امکان فراهم نشد تا به ایران بیایم. رابطه خوبی با من دارد و صرفأ رابطه ما مختص همین چند وقت اخیر نیست، سالیان سال است که با هم در ارتباط هستیم.

ارمغانی تصریح کرد: هر کسی آرزو دارد سرمربی تیم کشورش شود و برای من هم افتخار بزرگی است که سرمربی تیم کشورم شوم، اگر پیشنهاد به من صورت بپذیرد باید آن را مورد بررسی قرار دهم تا پس از آن نتیجه‌گیری کلی انجام دهم که آیا می‌توانم این پیشنهاد را قبول کنم یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 775652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟