شهبازی: تیم‌های پایه دوچرخه‌سواری در بلاتکلیفی هستند/ اگر بودجه ندارند، صراحتا اعلام کنند

ناصر شهبازی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم دوچرخه‌سواری کوهستان جوانان و امید اظهار داشت: در حال حاضر سرپرست کمیته کوهستان در فدراسیون دوچرخه‌سواری وجود ندارد تا طبق برنامه‌های پیشبردی او جلو برویم. مصطفی امینی در سال گذشته به دلیل اینکه برنامه‌های پیشنهادی او مورد تایید هاشم‌کندی قرار نگرفت تصمیم به استعفا از سمت خود گرفت. پس از این رویداد از سمت سرپرست فدراسیون تاکنون فرد خاصی برای حضور در این کمیته در نظر گرفته نشده استو در شرایط فعلی هم کسی نیست پیگیر کارها و امورات باشد.

وی افزود: مهم‌ترین مسئله‌ای که در شرایط فعلی برای ورزشکاران و همچنین خود ما مربیان حائز اهمیت است این است که بدانیم در چه تاریخی باید در چه رویدادی حضور پیدا کنیم. مسابقات قهرمانی کشور برای ما در نظر گرفته شده اما فعلأ برنامه لیگ مشخص نیست و همچنین مسابقاتی که به اسم بین‌المللی ثبت کرده‌اند بلاتکلیف است. احتمالا آقایان نسبت به این مسئله بی‌تفاوت هستند و شاید فکر می‌کنند با دادن جریمه مسئله فیصله پیدا می کند.

مربی تیم دوچرخه‌سواری رده سنی پایه تصریح کرد: مشکل اصلی نداشتن برنامه‌ریزی برای مسابقات و نبود منابع مالی قدرتمند برای برگزاری اردوها است. البته با وجود عدم تشکیل اردوها بازهم از دور پیگیر تمرینات هستم و برنامه‌هایی را در اختیار رکابزنان قرار می‌دهم. باید صراحتا عنوان کنم بچه‌ها از بی‌برنامگی و نبود رویداد خسته شده‌اند. به طور مثال برای حضور در هانگژو نفراتی مانند فرانک پرتوآذر، فراز شکری، فرشید صلاحیان باید از لحاظ امنیت فکری در بهترین شرایط باشند و به طور مداوم هم به تورهای مهم اعزام شوند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی مواقع اتفاق افتاده در دقیقه 90 ورزشکاران را برای اردو و انتخابی تیم ملی فرا خوانده‌اند که این مسئله تنها باعث آسیب زدن به ورزشکار می‌شود. اگر بودجه‌ای نیست شفاف و صراحتا اعلام کنند، ما هم راهکار خودمان را می‌گذاریم زیرا دنبال سنگ‌اندازی و تخریب کسی نیستیم. متاسفانه در این مدت تماسی از طرف مسئولان فدراسیون با ما گرفته نشده تا بدانیم تکلیف ما چیست. به عنوان مربی احساس مسئولیت می‌کنم اما با این وضعیت، رکابزنانی مانند علی ظهراب‌زاده و محمدپور و شریف به دلیل نبود امکانات مالی از دست رفته‌اند و دیگر انگیزه‌ای ندارند. مانده‌ام چه طور باید جواب خانواده این ورزشکاران را بدهیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 774097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟