خطیبی: شیطنت یکی از اعضای هیات مدیره باعث جدایی من از آلومینیوم شد/ استقلال شایسته قهرمانی است

به گزارش رکنا، " رسول خطیبی "بعد از کسب نتایجی نامطلوب طی چند هفته از هدایت تیم آلومینیوم اراک کنار رفت و سکان را به دیگر بازیکن سابق استقلال یعنی سید مهدی رحمتی سپرد.

این مربی علی‌رغم اینکه تیم خوب اراکی را با قدرت راهی لیگ برتر کرد، دور از هیاهوی فوتبالی به دنبال آرامش است.

خطیبی درخصوص وضعیت این روزهای خود گفت:چند تیم لیگ برتری به دنبال  قرارداد با من بودند که ترجیح دادم فعلا از فوتبال دور باشم و برای سال آینده با قدرت به لیگ برتر بازگردم.

رابطه خوبی با اراکی ها دارم

خطیبی در خصوص نحوه برخورد مردم اراک بعد از رفتن وی از این شهر گفت: تیم من سال گذشته و طی چند هفته نتایج خوبی نگرفت و در این مسیر شیطنت یکی از اعضای هیات مدیره و همراهی برخی دیگر باعث شد از تیم تیم کنار روم و این درحالی اتفاق افتاد که 12 بازیکن من در آن مقطع مبتلا به ویروس کرونا بودند. باورکنید با توجه به این شرایط، هنوز هم دوستان زیادی در این شهر دارم و با مسئولان رده بالای این شهر و همچنین برخی از اعضای هیات مدیره این تیم ارتباط داشته و مشکلی از این حیث نیست.

وی ادامه داد: من سال گذشته و در مقطعی که به تبریز رفتم هم مشکلی با مردم اراک نداشتم و آنها می‌دانند چقدر این تیم را دوست داشته و به آن تعصب دارم.

هردوتیم در فینال جام حذفی درخشیدند

سرمربی سابق الومینیوم اراک در خصوص بازی نهایی جام حذفی و حواشی آن اظهار داشت: هر دو تیم نساجی و آلومینیوم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و علی‌رغم اینکه تیم آلومینیوم از موقعیت‌های بیشتری برخوردار بود، اما این تیم نساجی بود که با حمایت هواداران پرشور خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی ادامه داد به تیم نساجی و تماشاگرانش این قهرمانی را تبریک می گویم. آنها روز قبل از این بازی هم قهرمان امیدهای کشور شده بودند که این نشان دهنده کادر و مدیریت خوب آنها است.

خطیبی در ارتباطات با حواشی این بازی گفت: این درگیری‌ها برازنده فوتبال ایران نبود و امیدوارم روزی برسد که شاهد این اتفاقات در فوتبال ایران نباشیم.

از وزارت می خواهم مدیران فوتبالی را به خارج بفرستد

خطیبی درباره اتفاقات این روزهای فدراسیون و فوتبال ملی گفت : واقعا چه باید گفت؟ ما حتی به تعداد انگشتان یک دست هم مدیر حرفه‌ای نداریم و وجود 2یا3 مدیر کاربلد دردی را از این فوتبال دوا نمی‌کند.

وی افزود: از وزارت ورزش و شخص دکتر سجادی میخواهم 10یا 15 نفر از این مدیران فوتبال لیگ برتر را به کشورهایی مثل ایتالیا و یا اسپانیا برای آموزش حرفه ای مدیریت بفرستند تا با دانش روز آشنا شده و مشکلات کمتری در فوتبال ایران را شاهد باشیم.

استقلال از هرجهت شایسته قهرمان است

بازیکن سابق استقلال درباره هفته های پایانی لیگ برتر و مدعیان قهرمانی گفت: با توجه به شرایط جدول و نوع بازی استقلالی‌ها، این تیم از هرجهت شایسته قهرمانی است و می‌تواند این عنوان را از آن خود کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 776473 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟