صیادمنش: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ یک شانس است/ حیف است «سیاوش یزدانی» جام جهانی را از دست بدهد/ به استقلال برمی‌گردم یا نه؟ نمی‌دانم

«اللهیار صیادمنش» مهاجم تیم فوتبال هال سیتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص شرایط تیمش اظهار داشت: خداراشکر نسبت به قبل شرایط خیلی خوبی داریم. در حال حاضر 17 جدول هستیم، از 3 هفته پیش ماندن‌مان در لیگ قطعی شد و چهار بازی آخرمان هم حالت تشریفاتی داشت، که 2 بازی را بردیم 2 بازی باقی مانده هم به ترتیب این شنبه و شنبه هفته بعد برگزار می‌شود.

*لیگ انگلیس سخت و پرفشار است

وی در مورد اینکه بسیاری معتقد هستند لیگ انگلیس مناسب بازیکنان ایرانی نیست ادامه داد: بنظرم این واقعا نظر درستی است، چرا که سطح فوتبال انگلیس نسبت به سایر لیگ‌های معتبر دنیا سخت‌تر و پرفشارتر است. خودم هم زمانیکه به اینجا آمدم، همچین حسی داشتم. کمی زمان برد که بخواهم خودم را در تیم پیدا کنم. البته مقداری از این حس طبیعی است چرا که وقتی بازیکنی به کشور دیگر می‌آید و تیمش را عوض می‌کند زمان می‌برد تا بتواند جایش را در تیم پیدا کرده به شرایط زندگی در آن کشور عادت کند. البته این موضوع به دلیل فشردگی بازی‌ها و سنگین بودن لیگ انگلیس نسبت به سایر لیگ‌ها کمی دشوارتر هم بود.

194722

*تمام دغدغه‌ام در خدمت تیم بودن است

مهاجم تیم فوتبال هال‌سیتی در مورد عملکرد خوب و گلزنی‌اش در چمپیونشیپ گفت: همانطور که گفتم زمانیکه به چمپیونشیپ آمدم شرایط برایم خیلی سخت بود چرا که علاوه بر ناآشنا بودن با فضا و جو تیم با مصدومیت‌هایی هم مواجه شدم که کار را برایم خیلی سخت‌تر از حالت عادی کرد. ولی دوباره از صفر شروع کردم، خدا هم کمکم کرد توانستم در 4 _ 5 بازی به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. کادرفنی و سرمربی هم از عملکردم رضایت داشته باشند. علاوه بر این از اینکه در بازی مقابل کاردیف به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم خیلی خوشحال هستم. واقعیتش را بگویم تنها چیزی که بیشتر از عنوان بازیکن زمین اهمیت دارد، این است که در تمامی بازی‌ها بتوانم طبق دستورات کادرفنی و مربی‌ام پیش بروم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم، این موضوع هم اصلا ربطی به مدت بازی کردنم ندارد. بلکه همه دغدغه‌ام در خدمت تیم بودن است.

4051332

*خوشحالم مورد توجه هم ‌تیمی‌هایم قرار دارم 

صیادمنش در واکنش به تعریف «لوی کویل» مدافع هال سیتی در تمجید عملکردش خاطر نشان کرد: خیلی از تعریف‌های لوی خوشحال شدم. البته آن بخش از صحبت‌هایش که گفته بود دوست دارم بدانم صیادمنش چه چیزی می‌خورد؟ شوخی بود (می‌خندد). به شخصه معتقدم وقتی بازیکنی عملکرد خوبی دارد گلزنی می‌کند هرگز بدون کمک هم‌ تیمی‌هایش نمی‌تواند آن موفقیت را رقم بزند، چون فوتبال یک بازی تیمی است، همه باید باهمدیگر کار کنند. جدا از آن کویل بازیکن خیلی خوبی است به شدت در روند موفقیت تیم تاثیرگذار بوده، از اینکه مورد توجه و لطف هم تیمی‌هایم قرار گرفته‌ام خیلی هیجان‌زده‌ هستم.

0at432sj

*بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ یک شانس است

وی درمورد گروه ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر و امیدواریش به صعود ملی‌پوشان از مرحله گروهی توضیح داد: بنظرم ایران در گروه خیلی خوب و جذاب افتاده است. قرار است با انگلیس یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر دنیا و همینطور آمریکا و برنده پلی آف اروپا بازی کنیم. به هرحال هر3 بسیار فوق‌العاده وحرفه‌ای هستند و بازیکنان درجه‌یکی را هم دراختیار دارند. به همین خاطر معتقدم قرار گرفتن مقابل چنین تیم‌هایی شانس بزرگی محسوب می‌شود. چرا که اگر عملکرد خوبی داشته باشی تاریخ‌ساز می‌شوی و کل دنیا تو را تماشا خواهند کرد و اگر خیلی خوب نباشی کسب تجربه کرده از آن‌ها  یاد خواهی گرفت.

*بازی‌های دوستانه منجر به شبیه‌سازی و هماهنگی بیشتر می‌شود

بازیکن سابق استقلال در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه گفت: بدون شک همینطور که اکثر کارشناسان هم بارها گفتند مهم‌ترین کار در این مقطع برگزاری بازی‌های دوستانه مقابل تیم‌های بزرگ و به‌نام است. چرا که برگزاری چنین بازی‌هایی باعث ایجاد شبیه‌سازی شده بازیکنان را برای درخشش هرچه بیشتر در بازی‌های پیش رو آماده می‌کند باعث هماهنگی خیلی خوب افزایش تمرکز هم خواهد شد.

allahyar_sayad_manesh_45

*صدرنشینی استقلال بدون باخت شوخی نیست

صیادمنش در پاسخ به اینکه چقدر به قهرمانی استقلال با هدایت «فرهاد مجیدی» امیدوار است افزود: خیلی به قهرمانی این تیم امیدوار هستم. تا جایی بتوانم و تمریناتم اجازه دهد تمامی بازی‌های لیگ ایران به خصوص استقلال را نگاه می‌کنم. استقلال در این فصل از رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. توانسته بدون باخت با اختلاف 6 امتیاز در 6 بازی باقی مانده با اقتدار صدرنشین باشد که این اصلا چیزی کمی نیست. با این شرایط خوبی که استقلال دارد می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد. دوست دارم از اینجا برای «فرهاد مجیدی»، کادرفنی و تمامی بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت سربلندی داشته باشم.

استقلال

*حیف است «سیاوش یزدانی» جام جهانی را از دست بدهد

وی در واکنش به سربازی «محمدحسین مرادمند» و «سیاوش یزدانی» جدایی‌شان از استقلال گفت: بنظرم سیاوش امسال یکی از سال‌های فوق‌العاده فوتبال‌اش را سپری می‌کرد، در تیم ملی هم پتانسیل حضور در جام جهانی را داشت که متاسفانه این اتفاق تلخ برایش رقم خورد. فکر می‌کنم اگر چنین اتفاقی برای هر بازیکنی دیگری که مثل سیاوش در اوج رخ می‌داد خیلی به او ضربه می‌زد. خیلی برای او ناراحت شدم. امیداورم که هرچه زودتر مشکل‌ سیاوش برطرف شود، شرایط به باب میل او پیش برود. چون خیلی برای او که بازیکن بااستعداد و درجه یکی است حیف می‌د‌انم که از میادین حرفه‌ای به دور باشد.

سیاوش+یزدانی

*به استقلال برمی‌گردم یا نه؟ نمی‌دانم

ملی‌پوش باشگاه هال سیتی درخصوص اینکه آیا ممکن است روزی دوباره به ایرانی بازگشته پیراهن استقلال را برتن کند اظهار داشت: اصلا نمی‌توانم جواب قطعی به این سوال بدهم. چون تازه اول راه هستم. هنوز به چیزهایی که می‌خواهم نرسیده‌ام. مهمتر اینکه اصلا فوتبال چیزی را مشخص نمی‌کند. بنابراین نمی‌توانم بگویم که به ایران برمی‌گردم یا نه. باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت؛ ولی برای رسیدن به اهدافی که برای خودم تعیین کرده‌ام نهایت تلاشم را خواهم کرد. امیدوارم که روزی بتوانم دوباره لباس مقدس استقلال را بر تن کرده، درخدمت هواداران عزیز این تیم باشم.

5099075

کدخبر: 775502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟