اسبقیان: تیم ملی فوتبال 7 نفره آماده نبرد با آمریکا و اسپانیا است / ورزشکاران جانباز و معلول نیاز به حمایت بیشتر دارند

محمد شروین اسبقیان در گفت وگو با رکنا اظهار داشت: مسابقات فوتبال جام جهانی 7 نفره از 12 اردیبهشت ماه جاری در بارسلون برگزار می‌شود که بگفته کادر فنی، بازیکنان ما وضعیت مناسب دارند. در جلسه اخیری که با آنها داشتیم، خوشبختانه روحیه و انگیزه بالای مربیان و بازیکنان ما را امیدوارم کرد .

وی افزود : تیم ما روزهای 13 و 15 همین ماه به ترتیب با آمریکا و اسپانیا پیکار خواهد داشت و آرزو می کنم بازیکنان همانند تمرینات اخیر،  روحیه و جنگندگی را در میدان بارسلون نیز از خود بنمایش بگذارند.

اسبقیان با اشاره به اینکه امیدوار است بودجه فدراسیون برای سال جاری افزایش یابد، اظهار داشت: سال پر ترافیکی پیش‌روی ما قرار دارد و امیدوارم کمک‌های مالی به فدراسیون‌ با رویکرد مناسبی که دولت در نظر می‌گیرد به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. بازی‌های پارا آسیایی هانگژو در پیش است و طبعا آماده سازی برای این رقابت ها مستلزم تامین بودجه مناسب خواهد بو  . بنابراین ان‌شاءالله این رویکرد مورد کارشناسی دقیق سیستم برنامه بودجه قرار بگیرد تا ورزشکاران هم با کسب نتایج درخشان جواب زحمات این عزیزان را بدهند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در خصوص استعفای غلامرضا کمانه از ریاست انجمن دوومیدانی گفت ایشان  به دلیل تصمیم شخصی نتوانست دیگر با ما ادامه همکاری داشته باشد. پس از این اتفاق تصمیم گرفتیم مسعود حمیدی سرپرستی این انجمن را پیگیری کند. البته چون خودم رشته تخصصی‌ام  دو و میدانی است از نزدیک پیگیر کارها خواهم بود. مرحله جدید اردوها پس از ماه مبارک رمضان با حضور دوومیدانی‌کاران استارت زده خواهد شد.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره اینکه آیا امکان دعوت علیرضا مختاری به اردوی تیم ملی دوومیدانی وجود دارد یا خیر، بیان کرد: در مسابقات رکوردگیری اگر مختاری بتواند به رکوردی که تعیین کرده‌ایم دست یابد، بدون شک او هم مانند سایر ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 774563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟