پشت پرده پناهندگی نصیری در جمهوری آذربایجان

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با رکنا، در واکنش به مهاجرت بهمن نصیری روئینگ‌سوار کشورمان به کشور آذربایجان اظهار داشت: بهمن نصیری تنها به دلیل این مهاجرت کرد که عده ای چوب لای چرخ کار او گذاشتند. سه سال قبل و زمانی که او را از آذربایجان به ایران برگرداندیم تمام تلاش خود را به کار بستیم تا او استخدام شود. وی قصد داشت در آتش‌نشانی استخدام شود تا بتواند به مردم خدمت کند اما هر جا که میرفتیم به در بسته می‌خوردیم.

وی افزود: با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک صحبت کردیم و مکاتباتی در راستای ایجاد شغل برای نصیری انجام دادیم اما با وجود تلاش این دو نهاد متاسفانه اتفاق مثبتی برای این ورزشکار رخ نداد. ضمن تقدیر از کمیته و وزارت باید بگویم که از کسانی گلایه دارم که می توانستند برای این جوان کاری بکنند اما هیچ حرکتی انجام ندادند تا قهرمان به این خوبی را به راحتی از دست بدهیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه تصریح کرد: این قهرمان می خواست استخدام آتش نشانی شود و برای این کار با استاندار، مدیر کل و خیلی‌های دیگر صحبت کردیم. در جلسه با نوبخت هم همه درخصوص بودجه حرف می‌زدند  اما من به فکر استخدام نصیری بودم و حتی آقای نوبخت هم پیگیری‌هایی انجام دادند که به نتیجه نرسید. فقط می‌توانم بگویم برای کسانی که این قهرمان را فراری دادند، متاسفم چون او قصد داشت پس از استخدام، ازدواج کند و در کشور خودش بماند.

سهرابیان ادامه داد: من شرمنده نصیری هستم چون فکر می‌کردم استخدام او کار راحتی باشد. خیلی عزیزان از جمله وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کردند اما متاسفانه این گره کور از جاهای دیگر باز نشد و از این به بعد باید حواسمان را جمع کنیم تا دیگر قهرمانان را به راحتی از دست ندهیم. البته هنوز در تلاش هستیم تا او را برگردانیم چون کار استخدام او در وزارت نفت تقریبا نهایی شده اما سخت است بتوانیم او را برگردانیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 773507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟