مهدوی: آقایان اول دهانشان را آب بکشند بعد درباره استیلی صحبت کنند

محمد رضا مهدوی در گفت‌وگو با رکنا در خصوص تقابل شب گذشته سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان در حالی مقابل پاختاکور قرار گرفت که نیمه اول این بازی جذابیت زیادی برا تماشاگران تلویزیونی نداشت اما در 20 دقیقه پایانی تعویض های نویدکیا جواب داد و روند بازی به سود زردپوشان ایران تغییر کرد. اینکه دو بازیکن تعویضی پاس گل میدهند و یک بازیکن هم دبل میکند یعنی کادرفنی کارش را به درستی انجام داده است.

وی در ادامه درخصوص بازی فولاد مقابل الغرافه گفت: در نیمه اول تقابل شاگردان آندرا استراماچونی و جواد نکونام کاملا بی روح دنبال شد اما روی فرصت طلبی شیمبا فولاد به گل رسید.

محمدرضا مهدوی

پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود: در نیمه دوم فولاد کمی به اوضاع مسلط شد و می‌توانست کار را یکسره کند اما در دقایق پایانی به دلیل برخوردهای فیزیکی بازیکنان بازی وارد حاشیه شد.یکی از نکات مثبت فولاد در این بازی هوشیاری این تیم در فاز دفاعی بود و در مجموع تیم نکونام می داند چطور باید بازی را کنترل کند.

ممکن است در بازی‌های ابتدایی شاهد فوتبال چشم‌نوازی نباشیم

مهدوی در ادامه در خصوص از سرگیری مجدد لیگ برتر گفت: استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی هستند و تیم‌های فولاد ، سپاهان و مس رفسنجان از شانس‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند. ،ممکن است در بازی های ابتدایی به دلیل حساسیت بالای مسابقات و تعطیلی لیگ برتر شاهد مسابقات چشم نوازی نباشیم که این هم در فوتبال یک امر طبیعی است.

خانواده فوتبال تیم ملی را به حاشیه نبرند

وی در خصوص حاشیه های به وجود آمده برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: بهتر است تمام خانواده فوتبال به حضور پر قدرت در جام جهانی و همبستگی تیم ملی کمک کنند و کسانی که در حال حاضر سمتی ندارند هم درباره ملی‌پوشان صحبت حاشیه‌ای مطرح نکنند.

مهدوی درخصوص اظهار نظرهای مطرح شده چند روز اخیر یکی مدیران سابق فوتبال درباره حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال گفت: حمید استیلی یکی از مفاخر فوتبال ایران بوده و سرپرست تیم ملی هم هست و شایسته است برخی افراد با احترام درباره وی صحبت کنند تا خدشه ای به تیم ملی وارد نشود.

حمید استیلی

آقایان دهانشان را آب بکشند!

پیشکسوت فوتبال در پایان با اشاره به اظهار نظر حاشیه‌ای درباره سرپرست تیم ملی گفت: فردی که درباره حمید استیلی صحبت کرده است را نمی‌شناسم و نظری درباره وی ندارم اما آقایان اول دهانشان را آب بکشند و بعد درباره استیلی صحبت کنند. جایگاه اسطوره های فوتبال کاملا مشخص است و افرادی که گذرا وارد ورزش می شوند، اهمیتی برای مردم ندارند.

کدخبر: 773420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟