مهدوی: مهدوی کیا؟ اسطوره کشی نکنیم/ سپاهان و پرسپولیس برنده دارد
حجم ویدیو: 48.24M | مدت زمان ویدیو: 00:05:37

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 11بازی و 22 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش رکنا ورزشی، «محمدرضا مهدوی» در حاشیه دیدار پیشکسوتان پرسپولیس درباره مشکلات دو باشگاه سرخابی اظهار داشت: اگر قرار بود که مشکلات درست باشد در چند سال اخیر آن ایرادات رفع رجوع شده بود. آیا آن تهدید، نامه‌ها و زمانی که به ما داده بودند را کسی توانست مدیریت کند. اکنون فقط دوستان زمان امروز یا فردا را عنوان می‌کنند. دو تیم پرسپولیس و استقلال قرار است تا ابد در حیطه اختیارات وزارت ورزش باشند؟ به چه کسی مالکیت این دو باشگاه را می‌خواهند، بدهند؟

وی درباره بدهی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: به نظر شما چرا در این چند سال اخیر بدهی دو باشگاه تلنبار شده و برای چه چیزی اتفاق افتاده است؟ اکنون که اهرم فشار آمده است چه اتفاقی می‌خواهد بیفتد؟ اگر قرار بود اتفاقی رخ دهد در همان مرحله اول این اتفاق بدون تردید می‌افتاد. یک زمانی همه عنوان کردند هفت میلیارد بدهی پرسپولیس است که تمام دوستان از این اتفاق و مبلغ تعجب کردند. الان که جلوتر رفته‌ایم این مبلغ به خدا تومان رسیده است. این ارقامی که دارد رد بدل می‌شود بین اذعان و همچنین اشخاصی که می‌خواهند، بیایند خصوصی‌سازی کنند با خودشان می‌گویند با چه رقمی باید این را خوصی‌سازی اجرایی کنیم. چه امکانات سخت‌افزار و نرم‌افزاری این دو باشگاه دارند. هیچوقت استقلال و پرسپولیس را قرار نیست واگذار کنند.

*حواشی مربوط به مهدی مهدوی کیا

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اتفاق رخ داده برای مهدوی کیا هم گفت: نظر من درباره مهدوی مهدوی‌کیاها نظر خیلی مثبتی است زیرا مهدی مهدوی‌کیا نماینده کشورمان در این مسابقات بوده است و مطمئن باشید از این اتفاق نه خود او و نه برادرش هادی خبر نداشته‌اند. حضور مهدی در برخی بازی‌های بزرگ رقم می‌زند اتفاقات آینده را اما اینکه او با دانش از این موضع به آنجا رفته باشد را قبول ندارم. مهدی آنقدر با هوش است. اما باید دانست روح او از این ماجرا خبردار نبوده است.

مهدوی افزود: الان ما داریم اسطوره‌کشی می‌کنیم. کسی که برای ما با آن حرکات موشکی، در بازی قرن ایران و آمریکا گلزنی کرد باید در این شرایط مقداری مدیریت بهتر عمل کند. شاید فردا یک اتفاقی برای کشتی‌گیران و همچنین والیبالیست‌ها بیفتد. درست نیست این اتفاقات حاشیه‌ای را رقم بزنیم و کسی را بکشیم. مرگ مهدوی‌کیا دور از جان او در قبرستان نیست زیرا همین اتفاق برای مهدوی، مهدوی‌کیاها است. باید پشت مهدی بایستیم و از او حمایت کنیم.

*بازی سپاهان و پرسپولیس

وی درباره بازی پرسپولیس و سپاهان هم اظهار کرد: من از آنجایی که اطلاعاتم در مورد تیم‌ها به دلیل اینکه آنها را در فصل جاری خوب رصد می‌کنم، احساسم بر این است این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را از آب در بیاید. به دلیل اینکه هم پرسپولیس و هم استقلال می‌خواهند به صدرجدول برسند و رده نخست را از استقلال پس بگیرند. مطمئنم بازی برد خواهد داشت زیرا مساوی به درد هیچکدام از این دو تیم نمی‌خورد. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره علت عدم نتیجه گیری محرم نویدکیا و سپاهان در بازیهای اخیر،  پاسخ داد: نویدکیا، تیمش و کادر او همیشه یک تدبیر را برای یک بازی در نظر نمی‌گیرند و تغییرات تدبیری زیادی داشته‌اند به نحوی که در زمین چندین و چند تاکتیک را اجرا می‌کنند. من فکر می‌کنم فرامین او در زمین اجرا نمی‌شود وگرنه سپاهان خوب بازی می‌کند. سیستم تدافعی و تهاجمی این تیم نیز خوب است اما معتقدم تدابیر این تیم آنچنان که باید خوب به هدف نمی‌شیند.

انتهای پیام/

کدخبر: 756365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟