حذف آلوز از لیست بارسلونا در لیگ اروپا

به گزارش رکنا ورزشی، طبق ادعای مارکا دنی آلوز از لیست بارسلونا در لیگ اروپا حذف خواهد شد. آبی و اناری ها باید فردا به یوفا لیست بازیکنانش را تحویل دهد.بارسا با خریدهای جدید لیست خود را پُر کرد؛ زیرا تنها سه بازیکن جدید می‌توانند در بازار زمستانی ثبت‌نام کنند .

 این در حالی است که چهار بازیکن به این تیم پیوسته‌اند: فران تورس، آداما ترائوره، اوبامیانگ و آلوز.

چندین عامل می تواند دلیل قرار نگرفتن نام  این مدافع برزیلی در لیست بارسلونا باشد. در وهله اول چون پست او به خوبی توسط سایر بازیکنان تیم پوشش داده شده است. سرجینیو دست تا زمان حضور آلوز، مدافع راست ثابت تیم بود و سپس دو مدافع میانی مانند مینگئزا و آرائوخو وجود دارند و نباید فراموش کنیم که سرجی روبرتو در پایان ماه مارس در دسترس کادر فنی بارسلونا خواهد بود.

فران تورس پس از 55 میلیونی که باشگاه برای جذب او خرج کرد، دست نیافتنی است و همین را می‌توان در مورد اوبامیانگ نیز گفت، اگرچه هنوز هیچ اعلام رسمی در مورد قرارداد او وجود ندارد، زیرا او مهاجم مرکزی است که ژاوی هرناندز قبل از بازار زمستان آرزوی خرید او را در ترکیب خود داشت.

آداما ترائوره  نیز احتمالاً در لیست قرار می‌گیرد زیرا او وینگری است که ژاوی به آن نیاز دارد. باید در نظر گرفت که دمبله پس از عدم خروجش در بازار زمستانی، کار سختی برای بازگشت به ترکیب بارسلونا دارد با همه این عوامل، فوتبالیستی که کنار گذاشته می‌شود، دنی آلوز خواهد بود.

کدخبر: 769017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟