بهزاد داداش زاده:دست فاسدان فوتبال را قیچی کنید
حجم ویدیو: 85.73M | مدت زمان ویدیو: 00:11:47

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس در سوپر جام به مصاف فولاد خوزستان می رود.

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال ایرانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۵۰ در رشت است. او یکی از بازیکنانی است که در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال در پست هافبک بازی کرده و سپس وارد مربیگری شده است. او در تیم استقلال رشت به مربیگری مجید جهانپور چهره شد و سپس با فقط بیست سال سن در خط هافبک پرسپولیس بازیهای زیادی را انجام داد و با آن تیم فینالیست جام در جام آسیا(سطح دوم فوتبال باشگاهی آسیا) شد. او پس از حوادث و درگیری های شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ که گل زیبایی را هم با ضربه سر در آن به ثمر رسانده بود ، شش ماه از حضور در میادین محروم شد.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، بهزاد داداش زاده در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران در تحریه رکنا به صحبت پرداخت که در زیر می خوانید:

*مسئولان عالی رتبه به فساد در فوتبال رسیدگی کنند

از رییس جمهور می خواهم به فساد در فوتبال رسیدگی کند اگر دست فاسدان در فوتبال قطع شود افراد نمی توانند با سو استفاده از جایگاه از رانت استفاده کنند و صاحب میلیاردها ثروت شوند.

*آقای رییسی دست مافیای فوتبال را قیچی کنید.

*دلال ها در فوتبال نقش کلیدی را بازی می کنند و سودهای هنگفتی میبرند.

*به طور مثال بازیکنان و مربیانی که ارزششان بسیار کم است با کمک دلالان وارد فوتبال فوتبال می شوند و بازیکنی را سراغ دارم که 50 میلیون هم نمی ارزد با کمک دلالان قرارداد یک میلیارد پانصد میلیونی بسته است و 400 میلیون به دلال رسیده و بقیه قرارداد نصیب رابطه های شده است.همین موضوعات باعث می شود تا لیگ ایران به تدریج دچار افت کیفیت شود.

* زمان بازیگری وقتی که در لیگ بازی می کردم داریوش مصطفوی به من گفت اگر می خواهی در فوتبال پیشرفت کنی در باند ما حضور داشته باشید تا پیشرفت کنید اما در هیچ باندی حضور پیدا نکردم.

*داریوش مصطفوی ضرر های زیادی به فوتبال زده است و خیلی راحت به عنوان عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای منصوب می شود و در ماجرای حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا نقش کلیدی دارد.

*مافیایی وجود دارند که اجازه نمی دهند تا فوتبالیست هایی با وضعیت مالی نا مناسب اما مستعد در کشور موفق شوند.

*دلالی در فوتبال را همه می دانند اما نهادی با این افراد برخورد نمی شود افرادی که همواره مربیان و بازیکنان بی کیفیت را وارد چرخه فوتبال و حتی لیگ برتر می کنند.

*به طور مثال من بهزاد داداش زاده برای هدایت تیم تشک سازی به این تیم ملحق می شوم و در این تیم نتیجه گرفته نمی شود اما بعد مربی تشک سازی می شوم در آنجا هم نتیجه نمی گیرم اما باز هم با کمک دوستانم هدایت تیم تیر آهن سازی را بر عهده می گیرم.

*چرخه زد وبند دلال و برخی مدیران و بازیکنان ادامه می یابد.

ماجرای تیم ملی

*کار کنعانی زادگان را تایید نمی‌کنم

 *اگر ثابت شود باید در شأن یک بازیکن تیم ملی باید با وی برخورد شود.

*نسل جوان از بازیکنان ملی الگو برداری میکنند.

*بازیکنان باید مراقب فضای مجازی باشند.

*ممکن است به دلیل رقابت و حسادت حاشیه های به وجود بیاید.

* نباید با آبروی افراد بازی شود.

*حاشیه ها درخصوص هییت مدیره پرسپولیس

*ذوالفقار نسب یکی از سالم ترین و پاکدست ترین افراد فوتبال است و از جایی دریافتی ندارد و برای کمک به پرسپولیس آمد وی در کمپی در مناطق محروم غرب کشور کودکان مستعد را آموزش می دهند.

*ظاهراً افرادی که وی را می‌خواهند خراب کنند وی را می کوبند،افرادی هستند که با دلالی و مافیا در فوتبال اموال میلیاردی به دست آوردند.

*در برنامه ای که ذوالفقار نسب حضور پیدا کرد قبل از حکمش در پرسپولیس هماهنگ شده بود و به دلیل هماهنگی که از قبل صورت گرفته بود وی در برنامه حضور پیدا کرد.

 *امیدوارم درویش بازیچه قرار نگیرد؛اگر میتوانید منابع مالی را تهیه کنید یا علی بگویید و هواداران هم به وی کمک خواهند کرد تا خانواده بزرگ قهرمانی ششم را به دست آورد.و اگر نمی توانید این طرفداران تاب مشکلات را ندارند و لطفا جای را به افرادی بدهید که بتوانند مشکلات را حل کنند.

اگر امتیازات از گل گهر کم نمی شد استقلال موفق به قهرمانی نمی شد.

*قهرمانی پرسپولیس با شش عامل به دست خواهد آمد.

* اتحاد شش عامل می تواند قهرمانی ششم را رقم بزند ؛مدیرعامل، هیئت مدیره ،هواداران؛پیشکسوتان؛کادر فنی، بازیکنان عامل های موفقیت هستند که با اتحاد به قهرمانی ششم دست یابند.

بخشی که نام ها به صورت انتخابی پرسیده شده و مهمان رکنا ورزشی به صورت اختصار توضیحاتی ارائه داده می شود.

محمد دادکان

مرد صادق فوتبال یک انسان کامل اما به دادکان اجازه نمی دهند در پرسپولیس مدیریت کند.

حمید درخشان

بسیار بازیکن بزرگ و خوب امادر عرصه مربیگری نتوانست پیشرفت کند,اما درخشان تمرین دهنده قابلی است.

علی پروین

سلطان فوتبال ایران و مردی بی نظیر به شوخی(اما در این اواخر دهن بین شده است و تمرینات پیشکسوتان را تعطیل کرده که ببینمش و نمی‌توانیم دور هم جمع شویم.)

امیر عابدینی

مدیرعامل بزرگ و بی نظیر و شخصی که پول را وارد فوتبال کرد.اما بزرگترین اشتباه عابدینی اعتماد به افراد بود که فوتبال داماش گیلان نابود شد.

رضا درویش

انسان پرسپولیسی،امیدوارم خرابش نکنند ،موفقیت درویش برابر قهرمانی ششم است.

شهاب الدین عزیزی خادم

آدم رک و صادق،این روزها انگ های زیادی به وی زده شد.آقای عزیزی خادم مهم این است تیم ملی موفق شود به حرف و حدیث ها توجه نکنید.

احمد رضا عابدزاده

بهترین دروازبان تاریخ فوتبال ایران روی دست احمدرضا نخواهد آمد.عقاب آسیا برازنده عابدزاده است

 یحیی گل محمدی

انسان صبور و کاربلد 

یحیی یکی از سخت ترین سال های مربیگری اش را طی می کند اما پرسپولیس می تواند با گل محمدی به قهرمانی ششم برسد.

فرهاد مجیدی

جوان خوب و طرفداران استقلال به وی علاقه مند هستند. هم بازی من در استقلال بود به نظر من حاشیه های زیادی به استقلال وارد کرد.اما در حال حاضر بهتر شده است.

امیدوارم امسال با استقلال موفق شود.

مصطفی آجرلو: فرد فوتبال است انسان زحمتکس،اما هرجا بوده است موفق نشده و تاریخ گواه این موضوع است.

کدخبر: 768401 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟