موسوی: حمایت‌ها به جای پیشرفت، پسرفت کرده/ امیدوارم خانواده بوکس همدل شوند

شاهین موسوی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص شرایط آمادگی خود برای مسابقات قهرمانی بوکس کشور اظهار داشت: در ابتدا خیلی خوشحالم دوباره اردوها راه افتاد و دو هفته هم در اردو بودیم و هم تمرینات خوبی در این مدت داشتیم، بالاخره ما به حضور در اردوها و تمرینات عادت کرده‌ایم و به قول ورزشی‌ها یک روز تمرین نکردن برای ما مانند سَم است. طبق نظر کادرفنی برای مسابقات قهرمانی کشور سرمربی اجازه داد اردو تعطیل شود و قرار شد هر کسی در استان خودش تمرین کند. درشرایط فعلی زیر نظر مربی شخصی خودم تمریناتم را پیگیری می‌کنم. امیدوارم بدنم خوب باشد و پس از دو سال که با بوکسورهای ایرانی مسابقه می‌دهم امیدوارم شرایط فرق کرده و همه چیز خوب باشد. 

وی درخصوص اولتیماتوم کادرفنی به بوکسورها برای حضور در فیلتر انتخابی تیم ملی گفت: کادرفنی در اردو به بچه‌ها گفت همه باید در انتخابی تیم ملی بازی کنند و آنها هیچ استثنائی بین کسی قائل نیستند و امیدوارم همه در این رویداد باشند و هر کسی که لیاقت دارد لباس تیم ملی را بر تن کند.

دارنده دو مدال برنز بوکس آسیا در خصوص هدفگذاری خود برای بازی‌های آسیایی عنوان کرد: مهم‌ترین رویداد در سال آینده المپیک بازی‌های آسیایی است و هدف صددرصدم در آنجا مدال بازی‌هاست. البته جزء این رویداد، مسابقه کشورهای اسلامی هم پیش‌ از قهرمانی آسیا پیش‌روی ماست که امیدوارم در آنها نتایج خوب بگیریم تا حریفان حساب کار دستشان بیایند و روی ایران حساب دیگری باز کنند. تمام تلاش ما بهترین نتیجه در قهرمانی آسیاست.

موسوی در پاسخ به این سوال که حمایت از سمت مسئولان در رابطه با رشته بوکس چگونه بوده است، توضیح داد: ما مدال جهانی گرفتیم تا دیدگاه‌ها نسبت به رشته ما تغییر پیدا کند اما متاسفانه سه ماه است حقوق نگرفته‌ایم و اگر این ما هم حقوقی نگیریم چهارمین ماهی خواهد شد که حتی یک ریال دریافتی نداشته‌ایم. ما توقع داشتیم پس از مدال گرفتن در جهانی رسیدگی‌ها بهتر شود اما بر عکس این حمایت‌ها پسرفت کرده وگرنه نشان دادیم پتانسیل بالایی برای رسیدن به مدال داریم. از حق نباید گذشت در این مدت، مسئولان کمیته ملی الپیک از جمله صالحی‌امیری لطف ویژه‌ای به ما دارد. به نظرم او فرد خیلی محترمی است. به عنوان کسی که او را می‌شناسم جایگاه بزرگی دارد زیرا برای ورزشکاران زحمت می‌کشد و خود من این موضوع را که از نزدیک پیش او بوده‌ام لمس کرده‌ام.

وی ادامه داد: صالحی‌امیری برای ورزشکاران سنگ تمام گذاشته و جا دارد از این بابت از او کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم. از طرف دیگر وزارت ورزش تغییر کرده اما با این حال امیدوارم برای بازی‌های آسیایی شرایط خوبی فراهم کنند تا در هانگژو یک اتفاق بینظیر برای ورزش ایران رقم بزنیم. بوکس رشته تاثیرگذاری است همانطور که دیدید در جاکارتا و در روزهای پایانی مسابقات تیم ازبکستان با هفت مدال طلا که توسط بوکسورهای خود به دست آورد از کاروان ما جلو زد. همه باید متوجه شده باشند بوکس رشته تاثیرگذاری است از لحاظ مرغوبیت مدالی و امیدوارم رسیدگی‌ها بیشتر شود تا ما هم شانس رسیدن به مدال را داشته باشیم.

ملی‌پوش بوکس در خصوص اینکه آیا در اردوهای تیم ملی پزشک و فیزیوتراپ حضور دارد یا خیر، عنوان کرد: الان تیم ما پزشک و فیزیوتراپ ندارد اما با این حال دکتر دریانی مطب شخصی دارد و از لحاظ کادر رمانی، بدون چشمداشت و دلی بوکسورها را دوست دارد و حمایت می‌کند.

موسوی در خصوص اینکه در دوره ریاست ثوری چه توقعاتی از او دارد، اظهار داشت: از وقتی که او رییس بوکس شده هم نتیجه خوبی گرفته‌ایم و هم یک پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بوکس ایجاد شده است اما با این حال امیدوارم یکسری شرایط بهتر شود. به طور مثال در روز مجمع 16 نفر از اعضا مخالف او بودند که این اتفاق خوبی نیست. معتقدم باید خانواده بوکس همدل شوند تا دیگر این اختلافات در بوکس وجود نداشته نباشد. باید آنقدر او خوب کار کند تا آنهایی هم که مخالفش هستند به تعریف و تمجید از او بپردازند. ان‌شاءالله تمام مشکلات به دست ثوری برطرف شود. البته جدای آن بوکس مشکلات مالی فراوانی دارد. جای بسی خوشحالی است صالحی نایب رییس بدون اینکه دیده شود از ما خیلی حمایت کرده و ما او را دلی دوست‌داریم. البته به تنهایی نمی‌توان مشلات را به گردن یک نفر انداخت. امیدوارم ثوری حامیان مالی برای بوکس پیدا کند تا این مشکلات هم برطرف شود. امسال چون لیگی نبود و قراردادی نبستیم باید از لحاظ مالی به بوکسورها بیشتر توجه شود. حقوقهای ما ناچیز و چند ماه هم است پرداخت نشده، واقعاً بوکسورها قشر ضعیف جامعه هستند و حق ما این نیست.

انتهای پیام/

کدخبر: 767719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟