استکی: هیچ اغماضی برای بوکسورها قائل نیستیم/ می‌خواهیم در هانگژو اتفاقات خوبی رقم بزنیم

علیرضا استکی در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، درباره زمان شروع دوباره اردوهای تیم ملی بوکس برای بازی‌های آسیایی و کشورهای اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر تمرین می‌کنیم، اما از روز پنجشنبه هفته جاری تمرینات فعلاً متوقف می‌شود و استارت دوباره اردوها به پس از مسابقات قهرمانی کشور موکول خواهد شد تا با استفاده از نفرات منتخبی که در قهرمانی کشور معرفی می‌شوند، تمرینات را پیگیری کنیم. این اردوی دوم ما بعد از مسابقات جهانی و همچنین اردوی مشترک با ارمنستان محسوب می‌شود. از 10 اسفند مرحله جدید اردوهای ما دوباره اردوها استارت می‌خورد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تنها راه حضور در تیم ملی فقط همین مسابقات قهرمانی کشور است و نفرات مدعی هم باید در این انتخابی شرکت کنند یا خیر پاسخ داد: بله، همه باید شرکت کنند و هر کسی که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد تنها راه ورودش به اردوها، همین رقابت‌های قهرمانی کشور است. باز هم حرفم را تکرار می‌کنم همه باید شرکت کنند و هیچ اغماضی برای کسی قائل نیستیم. هر تورنمنتی شرایط خاص خودش را دارد چون اکنون بعد از دو سال انتخابی داریم و نمی‌خواهیم حق کسی را ضایع و پایمال کنیم. باید ببینیم آیا در زاهدان پدیده جدیدی به بوکس ایران معرفی می‌شود یا که باید با همین نفرات کار را پیش ببریم.  

سرمربی تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که آیا شرایط برای حضور پزشک و فیزیوتراپ در اردوی تیم ملی فراهم شده است یا خیر، گفت: رییس فدراسیون ثوری قول داده‌ که خودش پیگیر این موضوع باشد تا شرایط برای ما بهبود یابد. ما هم منتظر هستیم تا ببینیم شرایط از این منظر چگونه دنبال می‌شود. ما نیاز داریم که از نظر پزشک و غذا شرایط بهتری را در تیم ملی مشاهده کنیم. هر چه شرایط بهتر باشد بوکسورها هم با وضعیت بهتری به تمرینات خواهند پرداخت.

استکی درباره حمایت‌های مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از رشته بوکس هم اینطور توضیح داد: در این مدت مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش درگیر برخی مسائل بودند و ان‌شاءالله در آینده به فکر ما هم خواهند بود و هم ما را کمک خواهند کرد. بالاخره بازی‌های آسیایی در پیش است و هدفگذاری ما این است که هم دست پر به ایران برگردیم و هم در آنجا تاثیرگذار باشیم. همانطور که در جهانی خوب نتیجه گرفتیم تلاش ما این است که در هانگژو هم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 766158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟