اعلام بودجه تراکتور بعد از انتخاب مالک جدید

هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز بر عهده زونیمیر سولدو است.در ابتدای فصل هدایت تیم تراکتور تبریز بر عهده فیروز کریمی بود. تراکتور تبریز در لیگ بیست و یکم اوضاع خوبی در جدول رده بندی ندارد. تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر به تساوی یک بر یک مقابل نساجی مازندران رضایت داد. 

به گزارش رکنا ورزشی، 14 دی ماه 1400  در جلسه ای که با حضور نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سعد محمدی نماینده شرکت مس و خرم استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد صورت‌جلسه واگذاری امتیاز ۲ باشگاه تراکتور تبریز و ماشین سازی به باشگاه مس سونگون ورزقان امضا شد.

طبق این صورتجلسه، اختیارات کامل ۲ باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به مجتمع مس سونگون ورزقان واگذار شد.

اما در آخرین خبرها بدهی تراکتور تبریز حدود 200 میلیارد برآورد شده است و قرار است مالکان جدید تیم تبریزی براساس اولویت بدهی ها را در پروسه شش ماهه پرداخت کنند این مطالبات داخلی و خارجی قرار است از بودجه ای که سالیانه در نظر گرفته شده است تامین شود.

در همین راستا با شروع نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر و بر اساس لیستی که سولدو سرمربی تراکتور تبریز داده است برای تقویت تیم اقدام کنند.

بر اساس اعلام منابع خبری نزدیک به باشگاه تراکتور قرار است بودجه سالیانه 450 میلیاردی برای این تیم بسته تا نیازهای مالی سالیانه تامین شود.

کدخبر: 762395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟