تراکتور و فجر؛ به یاد بازی معروف

هدایت تراکتور به عهده سولدو است. تراکتور با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد. تراکتور در 5 مسابقه قبلی 4 شکست و تنها یک پیروزی کسب کرده است. تراکتور از جام حذفی هم کنار رفته است. تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک از پرسپولیس شکست خورد.

به گزارش ایلنا، تراکتور و فجر در حالی امروز بعد از سال‌ها به مصاف هم می‌روند که یک دیدار خاطره انگیز میان آنها در لیگ نهم برگزار شده بود.

در لیگ نهم و بعد از بازگشت مجدد تراکتور به لیگ‌برتر، هواداران این تیم با استقبال بی‌نظیر از بازی خانگی تیمشان معادلات را تغییر داده و در همان سال پرتماشاگرترین بازی‌های لیگ به پرشورها تعلق گرفت.

در آن مقطع برنامه نود یک نظرسنجی پیامکی ترتیب داده بود تا پرطرفدارترین تیم ایران معرفی شود و در حالی پرسپولیس این عنوان را کسب کرد که هواداران تراکتور اعتقاد داشتند پیامک‌های آنها برای سامانه برنامه نود ارسال نمی‌شده و معتقد به عدم عدالت در این نظرسنجی شدند.

بعد از این ماجرا ،در اولین بازی تراکتور بعد از برنامه نود یعنی دیدار برگشت قرمزپوشان مقابل فجرسپاسی در استادیوم سهند، پرشورها با حضور ۱۲۰‌هزارنفری خود حماسه‌ای بی‌نظیر ثبت کردند و به نوعی با این استقبال خود سعی داشتند پیامی برای عادل فردوسی پور، برنامه نود و سرخابی های پایتخت ارسال کنند و عنوان کنند پشت تیم محبوبشان هستند.

 

کدخبر: 759823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟