سولدو: زمین شیراز در حد بازی لیگ برتری نیست

به گزارش رکنا ورزشی، زوونیمیر سولدو بعد از تساوی تراکتور مقابل فجرسپاسی در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانستیم که بازی امروز برای هر دو تیم مهم و کسب امتیاز در آن واجب است. نیمه اول خوب بازی کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم اما با شروع نیمه دوم، در ۱۵ دقیقه نخست فجرسپاسی بهتر بود و به گل رسید. در ادامه ما بهتر بودیم و موقعیت خلق کردیم و بازی مساوی شد. در مجموع ما نسبت به فجرسپاسی برتری لازم را داشتیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

او درباره عملکرد شاگردانش در این دیدار گفت: شرایط زمین برای هر دو تیم واقعا سخت بود. این زمین در حد بازی لیگ برتری نبود. زمین باید بهتر باشد. تیم ما چند بازیکن جوان دارد که طبیعی است دچار استرس شوند. در مجموع از کارشان راضی هستم.

سرمربی تراکتور درباره جایگاه این تیم در نیم فصل دوم و جدایی بازیکنان باکیفیت از تراکتور گفت: مسلما بازیکنانی که جدا شدند باکیفیت بودند. جایگزین‌هایی که جذب شدند در حد بازیکنان قبلی نبودند. مشکل اصلی ما این است که تیم در شروع فصل به علت تغییرات مربی، بدنسازی و کار گروهی خوبی انجام نداده است. زمانی که به این تیم رسیدم، مشکلات زیادی داشت. به علت فشردگی فصل نتوانستیم روی مسائل فنی کار کنیم. تمام تلاشم را کردم که تیم فرم خوبی داشته باشد. تعداد زیادی بازیکن جوان هم دارم که کم تجربه هستند. تلاش می‌کنیم با یک کار بهتر، تیم را در نیم فصل دوم به شرایط مناسبی برسانیم. یک شبه نمی‌توان یک تیم را ساخت. زمان نیاز است و من این زمان را ندارم.

سولدو خاطرنشان کرد تمام تلاش من این است که تیم پیشرفت کند. در بازی با پرسپولیس لایق باخت نبودیم. امروز هم خوب بازی کردیم. بازیکنانم باید تلاش کنند که تیم روند بهتری داشته باشد. به آن‌ها گفتم که تراکتور امسال فصل سختی را خواهد داشت و شاید به جایگاه فصول قبل نرسد.

سرمربی کروات این تیم درباره تغییرات مالکیتی تراکتور گفت: من در این مسائل دخالتی ندارم و به من هم اطلاع نداده‌اند.

او درباره اینکه پرداخت نشدن مطالبات مالی می‌تواند باعث بروز برخی مشکلات در این تیم شود گفت: مدیریت باید تلاش کند مسائل داخلی را حل کند اما این موضوع  در حوزه اختیارات من نیست.

کدخبر: 760080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟