جدایی بازیکن پرسپولیس منتفی شد/ تصمیم گل محمدی عوض شد؟ + عکس

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 32 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد . رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس شد. پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل فجرسپاسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. پرسپولیس دوشنبه 27 دی در اصفهان به مصاف ذوب آهن می رود.

به گزارش رکنا ورزشی ، رضا اسدی پنجم شهریور ماه 1400 در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوست اما در محافل فوتبالی از وی به عنوان جانشین احمد نوراللهی یاد میشد اما نتوانست در نیم فصل لیگ برتر ایران عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد، هفته‌های گذشته  گمانه‌زنی‌هایی در خصوص معاوضه یا جدایی رضا اسدی از پرسپولیس مطرح شد. 

 

رضا اسدی.

اما طبق آخرین پیگیری‌ها گفته می شود این خبر از سوی نزدیکان باشگاه پرسپولیس تکذیب شد و قرار نیست چنین کاری صورت بگیرد. بنابراین تا این لحظه سرمربی پرسپولیس او را در لیست خروج خود قرار نداده است. اسدی تصمیم دارد تا انتهای فصل در جمع سرخ‌ها بماند و امید زیادی دارد تا در نیم فصل دوم شرایطش را در پرسپولیس تغییر بدهد.

باید دید با شروع نقل وانتقالات زمستانی چه شرایطی برای پرسپولیس رخ می دهد و چه بازیکنانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی می پیوندند و چه بازیکنانی از  جمع سرخپوشان جدا می شوند.

کدخبر: 762364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟