افشاگری از فساد مالی در باشگاه لیگ برتری/ چند دلار گم شد؟ + عکس

هفته چهاردهم لیگ برتر ایران با برگزاری 8بازی در روز شنبه 18 دی ماه پیگیری  شد. با پایان هفته چهاردهم لیگ برتر استقلال با 32 امتیاز صدر نشین است. در حال حاضر تیم های استقلال،پرسپولیس سپاهان، آلومینیوم و  برای صدر نشینی لیگ برتر تلاش می‌کنند. در حال حاضر تیم های فجر شهید سپاسی، نفت مسجد سلیمان ،صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد قعر نشین لیگ برتر هستند. پرسپولیس با 7 قهرمانی، سپاهان با 5 قهرمانی و استقلال با 3 قهرمانی موفق ترین تیم های لیگ برتر از این حیث هستند.

به گزارش رکنا ورزشی،  در سال 2020 بازیکن اروپایی با قراردادی پر سر و صدا به تیم پرطرفداری در لیگ برتر پیوست برخلاف اینکه انتظارات زیادی از بازیکن مذکور وجود داشت؛ اما دقایق کوتاهی برای تیم لیگ برتری انجام داد. پس از  عقد قرارداد برخی از مدیران باشگاه مذکور معتقد بودند بهترین قرارداد برای این بازیکن از نظر حقوق ورزشی بسته شده است؛ اما این بازیکن با دقایق بسیار کوتاه توانست کل مبلغ قراردادش را از باشگاه لیگ برتری مطالبه کند و از فیفا برای تمام مبلغ قراردادش حکم بگیرد.

 این بازیکن از گزینه های مورد علاقه مدیریت و مشاور مدیر مذکور بوده و بهتر است پرداختی به این بازیکن بپردازیم:

 مبلغ کلی قرارداد 320 هزار دلار بوده که به عنوان قسط اول مبلغ 55 هزار دلار ابتدا از  منبعی در خارج باشگاه تامین شده و قرارداد منعقد می شود. بازیکن مدنظر مبلغ 120 هزار دلار دیگر از  باشگاه دریافت کرد تا مجموع پرداختی مطالبات به مبلغ 175 هزار دلار به بازیکن خارجی پرداخت شده و قرارداد این بازیکن حدود 320 هزار دلار  است.

نکته عجیب اینکه باشگاه پرسپولیس مجبور شد دوباره مبلغ 55 هزار دلار را پرداخت کند. با این اوصاف به نظر می رسد پولی که از خارج باشگاه تامین شده به دست بازیکن نرسیده است. اگر 55 هزار دلار مورد نظر واقعاً به بازیکن رسید، امروز باشگاه مدنظر باید  مبلغ کمتری پرداخت می کرد.

گفتنی است بازیکن مدنظر با حکم فیفا، درخواست مبلغ 80 هزار دلار شکایت کرده است.

ماجرای مشکوک قرارداد بازیکن تیم لیگ برتر

 

کدخبر: 760803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟