سیدعباسی: بد گل خوردیم اما بازگشتیم

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت «یحیی گل محمدی» است. پرسپولیس با 10 بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس 29 آذر ماه سال جاری در جام حذفی به مصاف ویستا توربین می رود.

به گزارش رکنا، «داوود سیدعباسی» سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بعد از بازی با سپاهان سعی کردیم روی نقاط ضعف‌مان کار کنیم. در چند بازی اخیر بازی به بازی بهتر می‌شویم. تمرکز نداشتن در نقاط حساس زمین باعث شده بود آسیب‌پذیر باشیم. سعی کردیم با تمرینات روی نقاط ضعف کار کنیم.

او افزود: بچه‌ها نهایت تلاش‌شان را کردند و از آن‌ها ممنونم. فارغ از نتیجه، ۹۰ دقیقه تمرکز کامل داشتند و حتی با وجود گل بدی که خوردیم توانستیم به بازی برگردیم. در بازی‌های قبلی هم تلاش ویژه‌ای کرده بودیم، اما بخت با ما یار نبود.

سیدعباسی درباره داوری گفت: بهتر است این مساله را به کارشناسان بسپاریم. جایگاه ما در لیگ، به شخصیت ما ضربه می‌زند. فکر می کنم خیلی راحت به ما چه بازیکنان و کادر فنی کارت می‌دهند. هیچ چیز جز عدالت نخواسته‌ایم و همیشه هم نسبت به تصمیمات تمکین کرده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه جز پریروز که به خاطر بارندگی زمین برای تمرین نداشتیم، همه چیز تحت کنترل و خوب بود. برخی بازیکنانم ۹۰ دقیقه هر ۵ روز دارند بازی می‌کنند و فشار زیادی را متحمل می‌شوند. امیدواریم زودتر شرایطی فراهم شود تا مصدومانم برگردند تا از تمام پتانسیل خود استفاده کنیم.

سیدعباسی درباره علت مصدومیت مدام بازیکنانش گفت: برخی معتقدند بدنسازی ابتدای فصل خوب نبوده، برخی تعداد پروازهای زیاد را دلیل مصدومیت می‌دانند ولی دلم نمی‌خواهد راجع به این موضوع صحبت کنم.

کدخبر: 759957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟