آلوز به لیست بارسلونا اضافه شد

به گزارش رکنا ورزشی، پس از تایید بازگشت دنی آلوز به بارسا در 12 نوامبر این بازیکن برزیلی، صبح امروز (چهارشنبه) به عنوان خرید جدید این تیم لالیگا ثبت‌نام شد و در نهایت با این اتفاق می‌تواند دوباره پیراهن بارسلونا را بپوشد.

با توجه به اینکه آلوز در حال حاضر در دسترس است و پس از گذراندن چند هفته تمرین با سایر هم تیمی‌هایش در شرایط خوبی قرار دارد. این بازیکن برزیلی سعی می‌کند تلاش خود را انجام دهد تا تیم پس از آمدن ژاوی هرناندز به پیشرفت خود ادامه دهد و به دفاع راست بیشتر کمک کند.

دنی آلوز آخرین بازی رسمی خود را با بارسا در 22 می 2016 در فینال کوپا دل ری مقابل سویا انجام داد که کاتالان‌ها در وقت اضافه 2 بر صفر پیروز شدند، در حالی که اولین بازی او به عنوان بازیکن بارسا در 13 آگوست 2008 در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویسلا کراکویا بود که با برتری چهار بر صفر کاتالان‌ها همراه بود.

دنی آلوز در اولین دوره حضور هشت ساله خود در نیوکمپ توانست 23 عنوان قهرمانی با این تیم کسب کند و ضمن اینکه خود را به عنوان بهترین دفاع راست جهان معرفی کند و اکنون که کهنه کارتر شده است، یک الگوی عالی برای جوانان خواهد بود.

 

 

کدخبر: 759122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟