رونمایی از لیست مازاد احتمالی پرسپولیس/ شروع پروژه بازگشت لژیونرهای پشیمان سرخ؟

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل‌محمدی است. پرسپولیس با 25 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن با نتیجه 2 بر صفربه برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر مقابل سپاهان با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

به گزارش خبرنگار رکنا ورزشی، با نزدیک شدن به پایان نیم فصل لیگ برتر گمانه زنی ها درخصوص جذب یا خروج بازیکنان روز به روز بیشتر می شود.

در همین رابطه یحیی گل محمدی برای ترمیم پرسپولیس در نقل و انتقالاتی زمستانی به دنبال تقویت در دو پست است که با توجه به خالی و نیاز کادر فنی جذب 2 بازیکن محتمل به نظر می رسد.

 لیست بزرگسال پرسپولیس به این شرح است:

۱- حامد لک ۲- بوژیدار رادوشویچ (در حال حاضر در کرواسی به سر می برد و احتمال جدایی این بازیکن بالاست) ۳- فرشاد فرجی ۴- سیدجلال حسینی ۵- سعید آقایی ۶- مهدی شیری ۷- سیامک نعمتی ۸- میلاد سرلک ۹- کمال کامیابی‌نیا ۱۰- مهدی ترابی ۱۱- وحید امیری ۱۲- امید عالیشاه ۱۳- احسان پهلوان ۱۴- عیسی آل‌کثیر ۱۵- علی نعمتی ۱۶- علیرضا ابراهیمی ۱۷- رضا دهقانی ۱۸- رضا اسدی 19 حامد پاکدل.

در صورتی که مدیران باشگاه پرسپولیس موفق به توافق با دو گزینه نقل و انتقالاتی شوند این بازیکنان به لیست شاگردان یحیی گل محمدی اضافه خواهد شد و تنها در صورتی بازیکنی را در لیست مازاد قرار می گیرد که بازیکنان مورد در دو پست مورد نظر جذب شوند. در این رابطه حامد پاکدل یکی از گزینه های اصلی خروج از جمع سرخ پوشان تلقی می شود. به ویژه که شنیده می شود رسول خطیبی تمایل دارد با این مهاجم دوباره همکاری کند.  البته صحبت هایی در هفته های گذشته درباره جدایی علی شجاعی و مهدی مهدیخانی مطرح بود. شجاعی با توجه عملکردی که در هفته های گذشته داشته است، بعید است که در مسیر خروج قرار بگیرد.

گفته می شود جذب یک مهاجم و یک دروازبان در اولویت نقل و انتقالاتی سرخ ها قرار دارد. البته درخصوص جذب دروازبان جدید و وضعیت حامد لک پیش از این گزارش کاملی ارائه شده است.(از اینجا بخوانید.)

علی علیپور مهاجم 26 ساله و قائمشهری ماریتیموی پرتغال که سابقه آقای گلی لیگ برتر را در کارنامه دارد یکی از گزینه های اصلی تقویت خط حمله پرسپولیس است تا کنون باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی این موضوع را رد یا تایید نکرده اند، البته طبق گفته نزدیکان علیپور این بازیکن تا تابستان امسال با باشگاه پرتغالی قرار دارد و در صورت مذاکره برای جذب مهاجم سابق سرخپوشان گزینه خرید قرضی هم در استراتژی مدیران باشگاه قرار خواهد گرفت. علیپور چندین بار در مصاحبه های خود چراغ سبزش را بازگشت به پرسپولیس نشان داد.

کدخبر: 758217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟