بن  بست مظاهری در استقلال/ از تیم ملی تا خط خوردن از لیست آبی ها

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

به گزارش رکنا، «رشید مظاهری» بدون تردید یکی از ستاره‌های استقلال در فصل گذشته بود؛ توانست با انجام بازی‌های خوب در مسابقات زیادی کمک حال تیمش باشد. اما مظاهری در این فصل شرایط سختی را سپری کرد. چرا که او با تصمیم «فرهاد مجیدی» سرمربی آبی‌پوشان که دراکثر بازی‌ها «علیرضا رضایی و سیدحسین حسینی» را درون دروازه قرار داده بود فرصت حضور در ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرد.

این درشرایطی است که شاید کمتر کسی تصور می‌کرد مظاهری که روزی جزو گلرهای دعوت شده به اردوی تیم ملی بوده و در تیم‌های بزرگی سابقه فعالیت داشته، در 13 هفته متوالی لیگ برتر در لیست 20 نفره تیم باشگاهی‌اش قرار نگیرد. تنها جایی که پیراهن استقلال را می‌پوشد در تمرینات این تیم باشد. تمامی این مسائل در نهایت نارضایتی مظاهری را در پی داشت تا جایی که این دروازه‌بان خواهان جدایی‌اش از استقلال شد. حتی او یکبار در مصاحبه‌ای نسبت به عدم حضورش در لیست اصلی استقلال با ابراز ناراحتی‌ گفت: «در بهترین شرایط جسمانی قرار دارم.»

تمامی این‌ها در شرایطی رخ داد که باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل تخلف انضباطی در تمرین روز پنجشنبه 9 دی مظاهری را در اختیار باشگاه قرار داده است. دروازه‌بان استقلال در روزهای گذشته در کلانتری تجریش حاضر و این موضوع حسابی خبرساز شد. 

این در حالی است که روزهای گذشته، گمانه زنی ها درباره انتقال این دروازه بان به پرسپولیس مطالبی منتشر شد. بعید است که فرهاد مجیدی رضایتنامه او را برای رقبای مدعی قهرمانی صادر کند.  

کدخبر: 758210 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟