برگ برنده دربی نقل و انتقالات در مسیر جدایی؟

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم مقابل فولاد خوزستان  با نتیجه یک بر صفر پیروز شد. شایعات زیادی در خصوص لیست خروجی استقلال در نیم فصل لیگ بیست و یکم منتشر شده است.

به گزارش رکنا، «امین قاسمی نژاد» که با 11 گل و 3 پاس گل هفتمین بازیکن برتر لیگ بیستم بود. سرانجام در 4 شهریور 1400 با سروصدای بسیار زیادی به استقلال پیوست. فرزاد مجیدی بعد از عقد قرارداد این مهاجم با استقلال، اظهار داشت: «دربی نقل و انتقالات را بردیم.» 

 اما خرید قاسمی‌نژاد هنوز به کار مجیدی نیامده است. چرا که این مهاجم در 6 بازی اخیر تیمش در لیگ برتر فقط در 2 بازی مقابل پیکان و صنعت نفت آبادان آن هم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.

این درشرایطی است که بسیاری انتظار داشتند قاسمی نژاد به محض حضور در استقلال در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد. اما شرایط برای این مهاجم 34 ساله خوب پیش نرفت. در این شرایط دور از ذهن نبود که  گمانه زنی ها درباره حضور او در لیست مازاد استقلال افزایش پیدا کند.

حال باید منتظر بود و دید که در نهایت مجیدی با فرارسیدن نیم فصل لیگ بیست و یکم چه تصمیم در خصوص قاسمی‌نژاد خواهد گرفت. مگر اینکه  قاسمی نژاد در هفته های آینده عملکرد متفاوتی از خود نشان بدهد. 

آبی ها در حال حاضر رودی ژستد، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و محمدرضا آزادی را در لیست خود به عنوان مهاجم دارند و حضور این رقبا کار را برای قاسمی نژاد سخت تر از قبل کرده است.

کدخبر: 757226 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟