فریبا: فولاد مقابل استقلال حرفی برای گفتن نداشت/ گل مهدی‌پور قشنگ‌ترین گل لیگ بود

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال  در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان پیروز شد. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر باید به مصاف آلومینیوم اراک برود.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با رکنا ورزشی، در خصوص کیفیت فنی بازی استقلال مقابل فولادخوزستان اظهار کرد: بازی از لحاظ فنی کیفیت بالایی نداشت زیرا تیم‌های تحت هدایت جواد نکونام خیلی دونده هستند و خوب هم پرس می‌کنند و فضاها را می‌ببندند تا تیم حریف نتواند موقعیت‌سازی کند. به قول ما فوتبالی‌ها در چنین مواقعی که بازی گره می‌خورد بهترین راه حل برای اینکه به گل برسید از روی ضربات ایستگاهی یا شوت از راه دور است که خوشبختانه مهدی‌پور قشنگ‌ترین گل لیگ را تا الان به ثمر رساند. جا دارد این برد ارزشمند را به بازیکنان و کادرفنی استقلال تبریک بگویم.

گل مهدی پور مقابل فولاد خوزستان

وی با اشاره به اینکه تمام بازی‌های لیگ سخت و دشوار هستند، گفت: به هر حال هر چقدر لیگ جلوتر می‌رود بازی‌ها دشوارتر و شکست حریفان‌تر هم دشوارتر می‌شود. در این بازی تیم فولاد خوزستان جز یک موقعیت که گیر آورد در سایر دقایق بازی حرفی برای گفتن نداشت و تملک توپ و میدان در اختیار استقلال قرار داشت. خداراشکر شرایط استقلال تا الان در لیگ عالی بوده است و در خط دفاعی هم بی‌نظیر ظاهر شده‌اند و تنها دو گل بیشتر دریافت نکرده‌اند که این نشان از هماهنگی خوب بازیکنان و همدلی آنها دارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: خدا را شکر استقلال یک بازی مهم دیگر را برد. استقلال واقعا به این پیروزی در صدر جدول باقی بمانند نیاز مبرم داشت. بازی سخت و درگیرانه‌ای بود، اما هر چه بود استقلال ۳ امتیاز را گرفت.

فریبا درباره عملکرد یامگا هم در این بازی گفت: یامگا عملکرد بدی نداشت و طبق وظایفی که کادرفنی به او محول کرده بود در بازی ایفای نقش کرد. به هر حال عُرف این است بازیکنان خارجی طبق وظایفی که کادرفنی به آنها محول می‌کنند در زمین ظاهر می‌شوند؛ اما بازهم تا الان این بازیکن بد نبوده و مطمئن هستم در ادامه لیگ هر چه بازی‌ها جلوتر برود کیفیت او هم بهتر خواهد شد. 

وی درباره حفظ صدرنشینی استقلال در لیگ اظهار کرد: درست است استقلال فعلاً در صدر جدول حضور دارد اما در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما به نظرم شرایط ماندن در صدر جدول را دارد. امیدوارم در ادامه لیگ اتفاقات به شکل خوبی برای استقلال پیش برود. تا الان که استقلال در مسابقات عالی بوده و باید با همین قدرت و کیفیت بالا در لیگ مسابقات خود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

کدخبر: 757085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟