امیدواری 2 بازیکن استقلال مقابل پدیده + فیلم

استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. استقلال در هفته دهم لیگ برتر موفق شد بانتیجه یک بر صفر سپاهان را شکست دهد.

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال استقلال از ساعت 15 روز جمعه سوم دی ماه سال جاری، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد به مصاف شهرخودرو خواهد رفت. استقلال برای این بازی سه مصدوم دارد که به احتمال زیاد در بازی روز جمعه غایب خواهند بود.

محمد دانشگر مدافع تیم استقلال در دیدار با نود ارومیه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی دچار مصدومیت شد و در روزهای اخیر اختصاصی تمرین کرده است.

همچنین وریا غفوری کاپیتان استقلال که با مشکل مصدومیت مواجه بود به تازگی بهبود یافته و به نظر می رسد به آمادگی کامل نرسیده است و احتمالا در ترکیب اصلی فرهاد مجیدی قرار نمی گیرد.

سومین گزینه رشید مظاهری است که گفته می شود وی هم جز مصدومان آبی ها است. البته با توجه به شرایط ایده آل سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی، بعید است که مظاهری شانسی برای حضور در لیست تیمش داشته باشد. 

کدخبر: 754229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟