ژاوی: قرعه خوبی در لیگ اروپا نداریم

به گزارش رکنا ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد درگذشت مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال، بازی دوستانه ای از ساعت 20:30 امروز  مقابل بوکا جونیورز آرژانتین برگزار کند. این بازی در زمین دانشگاه پادشاه سعودی در شهر ریاض برگزار می شود.  

در همین رابطه ژاوی هرناندز  سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با بوکاجونیور اظهار داشت: برای ما مایه‌ی افتخار است که به عنوان نماینده بارسا اینجا هستیم و داریم برای یادبود مارادونا یکی از بهترین‌ های جهان بازی می‌ کنیم. برای کسانی که هنوز نتوانسته‌اند در ترکیب اصلی باشند این بازی امتحان خوبی است. قرار است در این بازی دنی آلوز و بازیکنانی که نتوانسته‌اند در ترکیب باشند بازی کنند. تلاش می‌ کنیم بهترین سطح خود را ارائه دهیم. باعث خوشحالی است که در عربستان سعودی هستیم.

وی افزود: سفر خوب نیست، اما این شرایط باشگاه است و ما با اشتیاق فراوان برای آن آماده هستیم. بابت نتایج امروز هواداران از شرایط تیم در مسابقات راضی نیستند.  باید شرایط را عوض و سال را به خوبی تمام کنیم. بازگشت به دوران گذشته همانطور که دنی آلوز گفت سخت است ولی باید همه ما در یک جهت پارو بزنیم.

سرمربی تیم بارسلونا درباره قرعه کشی لیگ اروپا گفت: قرعه خوبی نبود. ناپولی یکی از سخت ترین رقبا این تورنمنت است یک رقیب در سطح لیگ قهرمانان اروپا که طبعاً سطح بالاتری دارد. بازی امروز ادای احترام به مارادونا خواهد بود. فعلا دوماه تا بازی ناپولی زمان باقی مانده است و امیدواریم در بهترین لحظه خودمان باشیم.

ژاوی درمورد حضور بارسلونا هم در لیگ اروپا بیان کرد: در تلاش هستیم تا بارسلونا را در بهترین موقعیت بگذاریم. یعنی بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم ولی امروز باید واقعیت را قبول کرد. باید در لیگ اروپا رقابت و برای قهرمانی در آن مبارزه کنیم تا هر چه زودتر به سطح اروپا برگردیم.

کدخبر: 751023 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟