لاپورتا:  اولین سال بدون مسی را تجربه می کنیم

به گزارش رکنا، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا مصاحبه‌ای با رسانه ایتالیایی توتو اسپورت انجام داده و در آن اعلام کرد از تعهد ژاوی به تیم هیجان‌ زده است.

لاپورتا که به مناسبت اهدای جوایز توسط توتواسپورت در تورین بود در این مصاحبه گفت: من همیشه گفته‌ ام که بازیکنان آکادمی تضمین کننده رشد فنی و باعث پایداری مالی می‌شوند. ( اشاره به گاویرا، آنسو فاتی، نیکو گونزالس و پدری ).

لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا در حال تجربه شرایط سختی است، زیرا بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شده و در لالیگا با صدر جدول فاصله زیادی دارد. او در واکنش به این موضوع گفت: هرگز نباید فراموش کرد که ما در حال تجربه اولین سال بدون مسی هستیم. با یکی از بهترین بازیکنان جهان خداحافظی کرده‌ایم . آسان نیست و به همین دلیل ژاوی را آوردیم زیرا او جو و سبک باشگاه را می‌داند و این یعنی او به بازیکنان لاماسیا اعتماد دارد.

وی افزود: ژاوی خودش هم از آنجا به تیم اصلی آمد و تبدیل به قهرمان بزرگی شد. او به عنوان مربی نیز سبک و فلسفه باشگاه را می‌شناسد. آسان نیست زیرا فوتبال منتظر شما نمی‌ماند و این را همه می‌دانیم. برای کم کردن این زمان ( دوره‌گذار ) ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه نیاز داریم که همه باکیفیت باشند. باشگاهی مثل بارسا می‌داند چطور در مقابل فشار مقاومت کند.

 

کدخبر: 751378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟