سیدعباسی: با تیم صنعت نفت آبادان یک بازی پایاپای خواهیم داشت

به گزارش رکنا ورزشی، داود سید عباسی سرمربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهارداشت: خوشحال هستم که به آبادان آمده‌ام زیرا خاطرات بسیار خوبی از آبادان دارم. از مسئولان نفت آبادان که در بدو ورود تیم ما، امکانات بسیار خوبی را برای تمرین در اختیار ما قرار دهند تشکر می‌کنم. ما توانستیم تمرین بسیار خوبی را در کمپ تیم نفت آبادان انجام دهیم و امیدواریم این مسئله را بتوانیم در مشهد جبران کنیم.

وی افزود: بازی فردا با تیم صنعت نفت آبادان یک بازی پایاپای خواهد بود. اگر بخواهیم به جدول نگاه کنیم، در بازی فردا دو تیم بسیار به یکدیگر نزدیک خواهند بود و ما از تیم نفت آبادان تقریبا شناخت داریم. نفت آبادان تیم خوبی است و جایگاه این تیم در جایی که اکنون قرار دارد نیست زیرا این تیم کار فنی بسیار خوبی دارد. امیدواریم فردا بازی خوبی شود زیرا تیم فوتبال نفت آبادان فوتبال بازی می‌کند. همه تلاش خود را خواهیم کرد که فردا (چهارشنبه) بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: اگر قرار باشد به تیم، مربی خارجی اضافه شود، فقط آقای کوزین خواهد بود. این شخص یک مربی بسیار حرفه ای است و من نیز سابقه کار کردن با ایشان را دارم.

سیدعباسی در خصوص محروم و مصدومان بازی فردا توضیح داد: در بازی فردا احسان حسینی و ابوالفضل عکاشه مصدوم هستند و حضور نخواهند داشت.

 

کدخبر: 751365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟