میثاقیان: پیشرفت خوبی داشته‌ایم/ جمع کردن تیم جز من کار هیچکس نبود

به گزارش رکنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار شهرخودرو مقابل گل‌گهر اظهارداشت: در مقطعی که تیم را تحویل گرفتم، بحران بزرگ و پرتنشی به وجود آمده بود. جمع کردن تیم سخت بود و جز من کار هیچکس نبود، زیرا با درایت و مدیریتم کار را جمع کردم و شرایط خوبی داریم. تیم خوبی داریم و با ۲ پیروزی می‌توانیم دهم شویم.

وی ادامه داد: تفاوت جایگاه تیم‌ها ۲ بازی است. پیشرفت خوبی داشته‌ایم و فقط گل نزده‌ایم. بدشانسی دست از سر ما برمی‌دارد. اتفاق بدی در نهایت نخواهد افتاد و شرایط برای پیشرفت مهیا شده و همچنین باشگاه هم ۱۰ درصد پول بازیکنان را داده است.

سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که این یک بازی را ببریم و راه بیفتیم. فردا بازی سختی مقابل صدرنشین لیگ داریم. گل گهر تیم خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. ما در بازی با تراکتور و فجر عالی کار کردیم و امیدوارم فردا هم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. بازیکنانم از جان مایه گذاشته‌اند و بابت فداکاری هایشان از آنها ممنون هستم. حیدرپور هم تلاش زیادی می‌کند و امیدواریم تیم دوباره در مشهد کارش را ادامه دهد. فوتبال‌نویس‌های مشهدی از من دلخور نباشند. کاری ندارم که تیم قعر جدول است، روند رو به رشد است. با ۲ بازی در جدول از این رو به آن رو می‌شویم. مطمئنم این تیم با شخصیت آسیایی که دارد، بلند می‌شود.

وی در خصوص اضافه شدن دستیاران جدید به کادرش گفت: زشت است که بگوییم من در جریان نبوده ام.  بادامکی و تقی‌پور گفتند نمی‌آیند. بعد از اینکه آنها قبول نکردند گراییلی و سیدعباسی را به تیم اضافه کردیم. من، ناصحی و امجد تنها ۳ مربی هستیم و در مقایسه با سایر تیم‌ها دست تنها و کم بودیم. به مربی بومی می‌گوییم بیاید و کمک کند، حاضر نیست بیاید. باید آشتی کنیم و کنار هم باشیم تا شرایط بهتر شود.

میثاقیان در خصوص شایعه برکناری‌اش و جانشینی سیدعباسی در صورت شکست مقابل گل‌گهر گفت: من مربی هستم و تابع تصمیمات هستم. ابتدای صحبت‌هایم گفتم که چه باشم چه نباشم این تیم به موفقیت خواهد رسید.

او درباره مصدومان تیمش گفت: ربیع‌خواه مصدوم است و بقیه سرحال هستند.

سرمربی تیم شهر خودرو در خصوص بدهی شهرخودرو به کوزین گفت: نمی‌توانیم بدهی کوزین را ندهیم. موضوعی نیست که عملی نشود. مقداری از پول داده شده و قطعا بقیه آن هم داده خواهدشد.

کدخبر: 749364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟