سیدصالحی: به دنبال حفظ کردن اعتبار فوتبال مشهد هستیم
حجم ویدیو: 50.45M | مدت زمان ویدیو: 00:05:52

به گزارش رکنا، «سید مهدی سید صالحی»  سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو  خراسان در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم «پرویز دهداری» صحبت کرد:

*«پرویز دهداری» اسطوره اخلاق بود. برگزاری چنینی مراسمی برای بزرگان فوتبال کشور نشان‌دهنده این است که قهرمانی تمام می‌شود، این پهلوانی است که می‌ماند. جای تقدیر از فدراسیون فوتبال دارد. 

*شهرخودرو امسال با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی کارش را در لیگ استارت زد. 10 بازیکنانی را که به خدمت گرفتیم از شرایط مسابقه به دور بودند.  تیم ما در بسیاری از بازی‌ها بدشانس بود. خوشبختانه توانستیم به بازیکنان پرداختی داشته باشیم. امیدوارم که رفته‌رفته بتوانیم شهرخودرو را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. با هیات فوتبال استان مشکلی نداریم. فقط به دنبال حفظ کردن اعتبار فوتبال مشهد هستیم. 

* تصمیم کمیته انضباطی در خصوص برگزار شدن بازی‌های 2 تیم پرسپولیس و سپاهان را تا کی باید خارج از خانه برگزار کنیم. بنظرم بهتر این به جای این کار اتحاد و همدلی را بین هوداران تیم‌ها ایجاد کنیم. بهتر است که هر 3 باشگاه با تمجید از هوداران و بازیکنان تیم حریف، برگزاری نشست هم‌اندیشی به این مسئله پایان دهند. چرا که ما این فوتبال را برای احترام برگزار می‌کنیم.

*فوتبال ایران چندین سال است که به جوانگرایی رو آورده است. ولی به هر قیمتی نمی‌توان جوانگرایی کرد. ما این موضوع را فراموش کرده‌ایم که بازیکنان و مربیان فوتبال دنیا به دلیل توانایی جا به جا می‌شوند. ولی ما در چندین سال گذشته اینطور نبوده بود. چرا که بسیاری از مربیان و بازیکنانی که در فصل گذشته عملکرد خوبی نداشتند فصل بعد در تتیم‌های بزرگ‌تر و بهتری کار کرده‌اند. که نشانم ‌دهنده این است که در فوتبال ما ارتباطات  زیاد شده است. به نظرم باید مسئولین ورود کنند تا حق به حقدار برسد. آن دسته از بازیکنان و مربیانی کار کنند که واقعا حقشان است. اگر جلوی این اتفاق گرفته نشود در سال‌های آینده مقابل تیم‌های درجه 2 آسیایی به مشکل خواهیم خورد.

کدخبر: 748709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟