مجیدی به دنبال بازیکن سابق سپاهان

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، «محمد محبی» که در 2 فصل گذشته در سپاهان اصفهان به میدان می‌ رفت در روز دوم شهریور ماه سال جاری به صورت رسمی به سانتاکلارای پرتغال پیوست.

این بازیکن که در شاهین بوشهر به فوتبال ایران معرفی شد در ازای انتقال «شهریار مغانلو» توسط سپاهان با باشگاه پرتغالی مورد معاوضه قرار گرفت. تا قراردادش را تا پایان فصل 2023-24 با سانتاکلارا امضا کند.

محبی که از زمان حضورش در سانتاکلارا فقط در 4 دیدار به میدان رفته، مجموعا 151 دقیقه برای تیمش بازی کرده، نتوانسته عملکرد موفقی در این تیم داشته باشد. این درحالی است که او حتی که در زمان حضور ویلموتس به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می‌ شد. با این اوصاف محبی رفته رفته عملاً از سطح اول فوتبال دور شده است.

1400022008544248422734444

حالا از گوشه و کنار خبر می‌ رسد محبی مورد توجه «فرهاد مجیدی» قرار گرفته است. گفتنی است که در ابتدای فصل نیز مجیدی خواستار جذب محبی بود اما پیش از آن باشگاه سپاهان با سانتاکلارا توافق کرده بود علاوه بر این خود محبی هم تمایل زیادی به لژیونر شدن داشت. تا استقلال نتواند این بازیکن را به لیست نفراتش اضافه کند. 

بررسی ها حاکی از آن که استقلال به دنبال جذب وینگر چپ است. البته برای این منظور باید سهمیه بزرگسالان استقلال خالی شود. این در شرایطی است که «بابک مرادی» دراختیار باشگاه قرار گرفته است. 

لازم به ذکر است که در جذب این وینگر به استقلال یک مانع بزرگ وجود دارد که آن هم پرداخت مبلغ  بالای رضایت‌نامه این بازیکن است. با تمام این‌ها باید ببینیم در نهایت بازیکن سابق سپاهان با استقلال به توافق خواهد رسید یا خیر؟

کدخبر: 748311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟