کاسمیرو: تعویض‌های رئا باعث شد گامی رو به جلو برداریم

به گزارش رکنا، کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید پس از پیروزی این تیم مقابل سویا در هفته پانزدهم لالیگا به تعریف و تمجید از وینیسیوس جونیور پرداخت.

وی در خصوص این پیروزی حساس گفت: این بازی میان دو تیمی بود که بهترین شرایط را از لحاظ آمادگی و امتیازی داشتند. بازیکنان سویا می‌دانند که مربی فوق‌العاده‌ای دارند که خیلی هم دوستشان دارد.

هافبک برزیلی رئال مادرید ادامه داد: در نیمه اول مشکل بود که صاحب توپ باشیم، هر چند که باید به شایستگی‌های بازیکنان آنها توجه کنیم. اما بازهم معتقدم فوتبال همین است. به نظرم تعویض‌ها باعث شد گامی رو به جلو برداریم و از سویی هم بودن هواداران به ما کمک کرد تا به سمت جلو هل داده شویم. بازیکنان تعویضی خوب بودند. برای بردن جام‌ها به همه بازیکنان نیاز داریم.

کاسمیرو درباره صحنه پنالتی هم، تصریح کرد: من خیلی به صحنه پنالتی نزدیک بودم. البته داور ویدیویی وظیفه کمک به فوتبال را دارد و در مورد صحنه آلابا باید بگویم که برخوردی میان بازیکنان صورت نگرفت.

وی در پایان با تعریف تمجید از وینیسیوس اینطور صحبت‌های خود را به پایان رساند: همه امروز دیدند که وینیسیوس بازیکن بزرگی برای رئال مادرید است؛ اما گاهی از اوقات بازیکنان بزرگ با یک حرکت کوچک گل‌های بزرگی می‌زنند و تفاوت هم ایجاد می‌کنند. افتخار بزرگی برایم است که کنار کروس و مودریچ باشم و در زمین تفاوت ایجاد کنم.

کدخبر: 745487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟