آلابا: وینیسیوس بازیکن کلیدی برای رئال است

به گزارش رکنا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته پانزدهم لالیگا به مصاف سویا رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

رئالی‌ها در این بازی ابتدا با گل ویسنته(12) برای سویا عقب افتاد ولی در ادامه کهکشانی‌ها با گل‌های بنزما(32) و جونیور(87) بازی باخته را به برد تبدیل کردند تا با احتساب این نتیجه، از 14 بازی، 33 امتیازی شود و با اختلافی چهار امتیازی نسبت به همشهری خود در صدر جدول قرار گیرد.

در همین زمینه، مدافع اتریشی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شرایطم خوب است، اگر چه دیروز خیلی آماده نبودم؛ اما هر چه بود صبح روز بازی تست دادم و مشخص شد که در شرایط بازی قرار دارم.

وی افزود: بازی مهمی بود تا بتوانم در خدمت تیم باشم و در کنار آن بتوانم آمادگی ذهنی و شخصیتم را نشان بدهم. می‌دانیم که حضور در این بازی چه اهمیتی برای همه ما داشت.

مدافع اتریشی رئال مادرید درباره دفع توپی هم که انجام داد، توضیح داد: به خوبی و در زمان مناسب تصمیم حریف را تشخیص دادم و به خوبی دروازه را پوشش دادم چون کورتوا از دروازه خارج شده بود و خوشحالم توپ را رد کردم.

آلابا در پایان راجع به وینیسیوس هم اینطور پاسخ داد: به نظرم شوت وینیسیوس خارق‌العاده بود و کنار آن سطح او فوق‌العاده است. تلاش او برای موفقیت تیم به خوبی نتیجه‌بخش است. به هر جهت او بازیکنی کلیدی برای ماست و امیدواریم به این روند خودش ادامه بدهد.

کدخبر: 745467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟