سامره: انتخاب ترکیب استقلال به عهده مجیدی است

«علی سامره» پیشکسوت استقلال، در خصوص تساوی این تیم در بازی مقابل نساجی به خبرنگار رکنا اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال بازی بسیار خوبی را مقابل نساجی به نمایش گذاشت. درست است که این دیدار گلی در پی نداشت ولی بازیکنان فوق‌العاده‌ای کار کردند. مطمئن هستم که این تیم رفته رفته بتواند به هماهنگی بیشتری برسد و نتایج عالی کسب کند.

وی درخصوص عملکرد و به کارگیری "علیرضا رضایی" گلر جوان آبی‌پوشان ادامه داد: «علیرضا رضایی» عملکرد خیلی خوبی در بازی با نساجی داشت. فکر می‌کنم استفاده کردن از بازیکنان جوان کار بسیارشایسته‌ای است. چرا که باید به جوانان فرصت بدهیم تا بتوانند خودشان را ثابت کنند. چیزی که خیلی حائز اهمیت است اینکه هم هواداران و مسئولین هم باید تحمل داشته باشند. تا این ریسک‌ها رفته رفته جواب بدهد. عمیقا معتقدم بازیکنان جوان آینده فوتبال ایران هستند که میدان دادن به آن‌ها می‌تواند، آتیه فوتبال تضمین کند.

 پیشکسوت استقلال در واکنش به اینکه «فرهاد مجیدی» خودش مهاجم بوده فکر می‌کند در زمان مربیگری‌اش ارنج خوبی از فورواردهای این تیم داشته گفت: در این مورد باید بگویم، که این موضوع کاملا به سلیقه و نظر سرمربی بستگی دارد. چرا که فقط سرمربی از شرایط فنی و روحی بازیکنان آگاهی دارد. در مورد تصمیماتش فقط باید به او احترام گذاشت.

سامره در پاسخ به اینکه، شانسی برای قهرمانی استقلال در این فصل قائل است، عنوان کرد: بله شانس قهرمانی دارد. چرا که این تیم نسبت به سال گذشته فوتبال بهتری را ارائه می‌کند و بازیکنانش هم از انگیزه بیشتری در زمین برخوردار هستند. همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که استقلال از امیدها و شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم است. البته استقلال در این فصل رقبای سختی مثل سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر را دارد.

وی افزود: فکر می‌کنم پرسپولیس همچنان رقیب اصلی آن محسوب می‌شود. درست است که ما در این فصل دیگر شاهد آن‌ بازی‌های شاداب و بی‌نقص ازپرسپولیس نیستیم ولی همچنان معتقدم که این تیم رقیب اصلی و دیرینه استقلال برای کسب قهرمانی محسوب می‌شود. امیدوارم که استقلال بتواند بازی به بازی نتایج بهتری کسب کرده باعث خوشحالی هوادارانش باشد. 

کدخبر: 742567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟