مجیدی: سازمان لیگ بی‌تفاوت است/ از تبلیغات محیطی اطلاعی ندارم

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل نساجی در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت:  هدف ما در بازی فردا کسب سه امتیاز بازی است. برای رسیدن به هدفمان کار سختی پیش رو داریم. امیدوارم کسانی که بازی را مشاهده می کنند شاهد بازی زیبا باشند.

وی افزود: در 2 هفته گذشته شرایط تیم و تمرینات، کادرفنی را بیشتر از قبل امیدوار کرد. بچه‌ها همه با انگیزه تمرین می‌کنند و شرایط خیلی خوبی داریم. برای انتخاب 22 بازیکن  کار سختی داریم. با بازیکنانم صحبت کردم. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی برای هواداران استقلال کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شخصاً به تیم نساجی علاقه دارم. به این خاطر که این تیم متعلق به مردم خوب سرزمین پدری‌ام است. جا دارد از مرحوم دست نشان یاد کنم. تا آنجا که یاد دارم از زمان کودکی به همراه پسرعموهایم به ورزشگاه می‌رفتم و بازی‌های تیم را تماشا می کردم. در مورد زمین مسابقه باید یگویم وضعیت زمینی که (زمین مسابقه فجرسپاسی) ما در آن بازی کردیم شرایط زمین فوتبال را نداشت. نمی‌دانم چرا سازمان لیگ به این مسئله بی تفاوت است اصلا نمی‌توانیم بازی کنیم. امیدواریم شرایط برگزاری مسابقه را داشته باشد.

مجیدی تصریح کرد: خوشبختانه مصدومی نداریم فقط وریا غفوری به خاطر سرماخوردگی در این بازی حضور ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام دروازه‌بان فردا در میدان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: در مورد دروازه‌بان اول تیم، در بازی فردا مشخص شود. اما باید بگویم هر 3 گلر از بهترین گلرهای ایران هستند. هر گلری که شرایط بهتری داشته باشند در ترکیب قرار می‌گیرد.

سرمربی استقلال درباره شرایط تیم ملی فوتبال عنوان کرد: شرایط تیم بسیار خوب است. ما هر دو بازی تیم ملی را دیدم. شرایط تیم با اسکوچیچ خوب است و تیم نتایج خوبی گرفتند.  در حال حاضر باید از تیم ملی و کادرفنی حمایت شود.

مجیدی پیرامون تبلیغات محیطی گفت: از قضیه تبلیغات محیطی هیچ اطلاعی ندارم.

کدخبر: 741757 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟