نساجی ترمز گل گهر را کشید/ اولین برد فولاد با ویسی + جدول

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، ۳ بازی در شهر‌های اراک، اهواز و سیرجان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم پرسپولیس با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شد و در دیگر بازی‌ها تیم فولاد خوزستان در خانه از سد مس رفسنجان گذشت و گل‌گهر سیرجان بالاخره پس از دو پیروزی پیاپی برابر نساجی متوقف شد.

در یکی از دیدار‌ها تیم گل‌گهر سیرجان در خانه میزبان نساجی مازندران بود که در پایان این جدال حساس شاگردان قلعه‌نویی با وجود برتری در نیمه نخست در نهایت با نتیجه یک بر یک مقابل نساجی متوقف شدند تا روند پیروزی‌های گل‌گهر پس از دو پیروزی متوالی قطع شود.  

به این ترتیب گل‌گهر با دو برد و یک تساوی و ۷ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد و در سوی مقابل شاگردان ساکت الهامی با ۴ امتیاز به رده هفتم صعود کردند.

در دیگر بازی تیم فولاد خوزستان در ورزشگاه اختصاصی خود در حالی میزبان مس رفسنجان بود که هر دو تیم در بازی‌های قبلی خود متحمل کست شده بودند و نیاز مبرمی به پیروزی داشتند که در پایان این بازی زیبا این فولاد بود که با نتیجه ۲ بر یک از سد مس گذشت تا شاگردان عبدالله ویسی با کسب نخستین بردشان از قعر جدول فرار کنند.

در سوی مقابل مس فسنجان هم با دو باخت به انتهای جدول نزدیک‌تر شد.

نتایج کامل دیدار‌های روز دوم از هفته سوم لیگ برتر:

آلومینیوم اراک ۱ - پرسپولیس صفر

گل‌گهر سیرجان ۱ - نساجی مازندران ۱

فولاد خوزستان ۲ - مس رفسنجان ۱

بعد از برگزاری این مسابقات، جدول لیگ برتر به شکل زیر است:

جدول لیگ برتر

کدخبر: 735695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟