داداش‌زاده: وزیر ورزش تکلیف پرسپولیس را مشخص کند

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از سد فولاد خوزستان عبور کرد. پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک نساجی را شکست داد. در حال حاضر پرسپولیس با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد برای بررسی آخرین وضعیت سرخ‌پوشان با «بهزاد داداش‌زاده» پیشکسوت پرسپولیس گفت‌وگویی داشت که در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس هنوز در شوک بازی با الهلال است

بهزاد داداش‌زاده درخصوص پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس نیمه اول را خوب آغاز نکرد چرا که فکر می‌کنم آن‌ها هنوز در شوک بازی با الهلال هستند. معتقدم که این تیم نسبت به سال گذشته خیلی فرق کرده است چون بازیکنانش شاداب بازی نمی‌کنند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس خیلی درگیر و عصبی هستند و خطاهای بی‌مورد زیادی را نیز مرتکب می‌شوند. تمامی این موارد آرامش تیم و کادرفنی را برهم می‌زند. متاسفانه اتفافاتی که اخیرا در شروع بازی‌های آسیایی، مشخص نبودن سرنوشت مدیریت و مشکلات مالی باشگاه برای پرسپولیس افتاده است. این موضوعات خیلی کار را برای این تیم سخت کرده است.

وی افزود:

البته این را هم بگویم که با تمامی مسائل و مشکلاتی که پرسپولیس‌ با آن دست و پنجه نرم می‌کند بازیکنان و کادرفنی‌اش بسیار باغیرت کار می‌کنند از جان و دل مایه می‌گذارند. در حال حاضر باید وزیر ورزش تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را مشخص کند به کمک این تیم بیاید. همانطور که قبل‌تر هم گفتم پرسپولیس مقابل نساجی آن عملکرد خوب را نداشت. نیمه اول بازی دلچسبی را شاهد نبودیم ولی در نیمه دوم پرسپولیس باوجود گلزنی، گل بسیار بچه‌گانه‌ای دریافت کرد. البته معتقدم "مهدی شیری" می‌توانست بهتر کار کند که گل نخوریم و حامد لک که گلر بسیار خوبی هست می توانست واکنش بهتری روی آن توپ داشته باشد.  با همه این شرایط بعد از انجام تعویض و آمدن "سیامک نعمتی" به بازی شاگردان یحیی گل محمدی سوار بازی شدند و توانستند موقعیت‌های زیادی را خلق کرده و به گل برسند. با تمام این‌ها مهم این بود که توانستیم 3 امتیاز کامل این دیدار را کسب کرده و دست پر از زمین خارج شویم.

*عبدی مهاجم تمام عیاری است

وی درمورد عملکرد مهدی عبدی مقابل نساجی در این دیدار تصریح کرد:

عبدی بازیکن گلزن، جوان و بسیار باانرژی است. او قصد دارد ثابت کند که می‌تواند جا پای بزرگان بگذارد. به ثمر رسیدن دو گل این دیدار توسط او نشان از هوش بالا و تکنیک فوق العاده‌اش دارد. واقعاً عملکرد مهدی در این دیدار عالی بود در مجموع آینده بسیار خوبی را برای او متصور هستم امیدوارم که همیشه موفق و سربلند باشد.

*آرامش از پرسپولیس رفته، حاشیه وارد تیم شده است

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا شانسی برای قهرمانی این تیم در این لیگ بیست و یکم قائل است یا خیر گفت:

متاسفانه همانطور که گفتم پرسپولیس این فصل سال بسیار سختی را پیش رو دارد. چرا که ضمن ایجاد تغییرات در این تیم مشکلات مالی و مدیریتی زیادی هم ایجاد شده که آرامش را از تیم گرفته، حاشیه را وارد آن کرده است.  اگر پرسپولیس می خواهد از این شرایط عبور کند باید گذشته را کنار بگذارد از شوک بازی با الهلال خارج شود. تا بتوانند به خواسته هواداران پاسخ مثبت دهد دوباره آن بازی‌های یکدست و توام با برد را به نمایش بگذارد. انصافاً پرسپولیس در این پنج سال بی‌نظیر بود. اما فکر می‌کنم که آن‌ها با توجه به مواردی که قبل‌تر به آن اشاره کردم امسال لغزش کوچکی داشته باشند. معتقدم اگر مسائل پیش آمده در تیم حل نشود در ادامه آن‌ها به مشکل خواهند خورد.

*درخواست کمک برای پرسپولیس

داداش‌زاده در پایان افزود:

در آخر لازم می‌دانم از تمامی دست اندرکاران فوتبال درخواست کنم که به مشکلات باشگاه رسیدگی کنند. پرسپولیس چندین سال قهرمان لیگ برتر شده و 2 سال هم نائب قهرمان آسیا بوده است. بر همین اساس بایستی به پول زیادی دست پیدا کند. خیلی قبل‌تر از این‌ها باید به مشکلات پنجره بسته و پول قرارداد کالدرون رسیدگی می‌شد، تا تیم بتواند بازیکن خارجی بگیرد.

*اسدی بداند در کدام تیم بازی می‌کند

وی در خصوص عملکرد رضا اسدی در پرسپولیس عنوان کرد: 

رضا اسدی بازیکن آینده‌دار با کیفیتی است. ولی باید بداند که در کدام تیم دارد فوتبال بازی می‌کند. تا آرامشش را کامل حفظ کرده آنقدر مرتکب خطاهای بی‌مورد نشود. واقعا توانایی اسدی خیلی بالاست ولی او در دو سوم میانی و یک سوم دفاعی زمین خودی خیلی خطاهای بی‌موردی را مرتکب می‌شود. که این موضوع آرامش تیم را بر هم زده، شوک بزرگی به بازیکنان دیگر وارد می‌کند. در بازی با نساجی هم این عصبانیت در بین بازیکنان حریف وجود داشت که حتی به نیمکت هم کشیده شد. معتقدم اگر افشین پیروانی را روی نیمکت و سید جلال حسینی را در زمین نداشتیم کار پرسپولیس خیلی سخت می‌شد. به هرحال امیدوارم که وزیر ورزش هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل باشگاه را مشخص کرده با هواداران در خصوص تمامی مسائل شفاف صحبت کند تا دوباره شاهد موفقیت‌های داخلی و خارجی پرسپولیس و خوشحالی هواداران این تیم باشیم. 

کدخبر: 734585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟