پرسپولیس همچنان به دنبال دروازه‌بان

 پرسپولیس در 5 دوره قبلی لیگ برتر قهرمان لیگ برتر شده است. پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان به برتری رسید. پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران رفت که در پایان با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم عبور کرد. پرسپولیس با 6 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر جای گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، حامد لک از زمان پیوستنش به پرسپولیس خودش را به عنوان دروازهبان اول پرسپولیس مطرح کرد. در کنار او بوژیدار رادوشوویچ هم به عنوان دروازهبان دوم روی نیمکت قرار می‌گیرد. البته دروازهبان کروات گاهی اوقات به خاطر تاخیر در دریافت مطالباتش قصد جدایی و شکایت از پرسپولیسی‌ها را داشت. همان زمان اخباری مطرح شد که پرسپولیس به دنبال جذب سنگربان است.

البته کادرفنی پرسپولیس در جستجوی دروازه‌بانی است که بتواند جایگزین مناسبی برای لک باشد. 

بررسی‌ها حاکی از آن است که هنوز کادرفنی پرسپولیس به دنبال یافتن گلر جدیدی است تا خلأ جایگزین مناسب برای لک را پُر کند. باید دید در شرایط فعلی، چنین امکانی برای پرسپولیس وجود دارد.

نباید فراموش کرد که پرسپولیس با مشکلات مالی و بسته بودن پنجره نقل و انقالاتی روبرو است. توافق با گزینه مدنظر پرسپولیس، به حل مشکلات مذکور بستگی دارد.

کدخبر: 734123 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟